Gå til innhold

Noen som har testet disse produktene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med disse produktene? (hentet fra Strawberrynet)

Lurer på om de hadde vært noe for blandingshud/litt uren hud??

Anna Sui Conditioning Fluid 1 som så sikkerlig kul ut. Skulle viss være bra for å redusere produksjonen av talg.

Biotherm Acnopur Clarifying Exfoliating Lotion. Dette ansiktsavnnet høres bra ut.

Biotherm Aquasource Ultra Moisturizing Fluid. Er akkurat en sånn en jeg er ute etter-gir fukt uten å være fet...

Biothem Biopur Instant Touch Pore Refiner. Har denne noe effekt på porene eller?

Biotherm Biosource Express Cleanser for både øyne og ansikt.

Clarins One Step Gentle Exfoliation Cleanser er dette en mild rensepeeling? Er det bra for blandingshud? Huden min blir lett litt grov og uren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd både clarins og biotherm produkter og vil nok anbefale biotherm. Ansiktsvannet og kremen har jeg prøvd. Synes de var gode.

Skrevet

Clarins rens/peelingen er bortkastede penger i mine øyne. For sterk til å brukes daglig (tørker ut huden noe sinnssykt), men for mild til å ha noen god peelingeffekt.

Skrevet

Jeg er veldig fornøy med Biotherms produkter :)

Skrevet

Mens jeg synes at Biotherm var både sterkt og utrolig parfymert.. Selv om jeg brukte den mildeste serien (husker ikke helt hvilken det var, rosa kanskje?) så var den utrolig uttørkende. Som uvitende fjortis så trodde jeg at rensesåpe skulle gjøre huden stram... :roll:

Biotherm Acnopur Clarifying Exfoliating Lotion - hvis denne kommer i en hvir flaske med lyseblått lokk, så fikk jeg en prøve av den. Mistenker den hadde alkohol :(

Skrevet
Mens jeg synes at Biotherm var både sterkt og utrolig parfymert.. Selv om jeg brukte den mildeste serien (husker ikke helt hvilken det var, rosa kanskje?) så var den utrolig uttørkende. Som uvitende fjortis så trodde jeg at rensesåpe skulle gjøre huden stram...  :roll:

Den mildeste serien til Biotherm er biosensitive - hvit og grønn. Den er helt uten parfyme, og selv jeg med min tørre og sensitive hud tåler den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...