AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Del Skrevet 13. juli 2021 Hva synes dere? Anonymkode: cb97e...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunga Skrevet 15. juli 2021 #2 Del Skrevet 15. juli 2021 Jeg elsket alt DFW har skrevet, er nær besatt av ham, og brukt ham en god del i mine egne bøker. Tung forfatter å knekke koden på, men når det er gjort, er han en fryd å lese. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Del Skrevet 15. juli 2021 Trolltunga skrev (14 minutter siden): Jeg elsket alt DFW har skrevet, er nær besatt av ham, og brukt ham en god del i mine egne bøker. Tung forfatter å knekke koden på, men når det er gjort, er han en fryd å lese. Det virker som at folk enten hater han eller elsker han. Tenkte jeg skulle lese ” Korte intervjuer med motbydelige menn”. Infinite Jest er jo syykt lang. Anonymkode: cb97e...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunga Skrevet 25. juli 2021 #4 Del Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 15.7.2021 den 15.22): Det virker som at folk enten hater han eller elsker han. Tenkte jeg skulle lese ” Korte intervjuer med motbydelige menn”. Infinite Jest er jo syykt lang. Anonymkode: cb97e...fb0 Motbydelige menn er helt fantastisk. Infinite Jest er voldsom, men utrolig fin. Kan anbefale The broom system også, eller girl with curious hair. De er også fine å begynne med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. juli 2021 #5 Del Skrevet 25. juli 2021 (endret) Trolltunga skrev (På 15.7.2021 den 15.07): Jeg elsket alt DFW har skrevet, er nær besatt av ham, og brukt ham en god del i mine egne bøker. Tung forfatter å knekke koden på, men når det er gjort, er han en fryd å lese. Hvilken anbefaler du å starte med? Åh, så svaret ditt over nå! Endret 25. juli 2021 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunga Skrevet 25. juli 2021 #6 Del Skrevet 25. juli 2021 Rumle skrev (3 timer siden): Hvilken anbefaler du å starte med? Åh, så svaret ditt over nå! Det diggeste som finnes er å høre ham lese egne tekster. Noe av det ligger ute på YouTube. Utrolig fin forfatter å høre på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. juli 2021 #7 Del Skrevet 26. juli 2021 Trolltunga skrev (4 timer siden): Det diggeste som finnes er å høre ham lese egne tekster. Noe av det ligger ute på YouTube. Utrolig fin forfatter å høre på. Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå