Gå til innhold

Noen som har lest David Foster Wallace her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg elsket alt DFW har skrevet, er nær besatt av ham, og brukt ham en god del i mine egne bøker. Tung forfatter å knekke koden på, men når det er gjort, er han en fryd å lese. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunga skrev (14 minutter siden):

Jeg elsket alt DFW har skrevet, er nær besatt av ham, og brukt ham en god del i mine egne bøker. Tung forfatter å knekke koden på, men når det er gjort, er han en fryd å lese. 

Det virker som at folk enten hater han eller elsker han. Tenkte jeg skulle lese ” Korte intervjuer med motbydelige menn”. Infinite Jest er jo syykt lang. 

Anonymkode: cb97e...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 15.7.2021 den 15.22):

Det virker som at folk enten hater han eller elsker han. Tenkte jeg skulle lese ” Korte intervjuer med motbydelige menn”. Infinite Jest er jo syykt lang. 

Anonymkode: cb97e...fb0

Motbydelige menn er helt fantastisk. Infinite Jest er voldsom, men utrolig fin. Kan anbefale The broom system også, eller girl with curious hair. De er også fine å begynne med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunga skrev (På 15.7.2021 den 15.07):

Hvilken anbefaler du å starte med? :)

Åh, så svaret ditt over nå!

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 timer siden):

Hvilken anbefaler du å starte med? :)

Åh, så svaret ditt over nå!

Det diggeste som finnes er å høre ham lese egne tekster. Noe av det ligger ute på YouTube. Utrolig fin forfatter å høre på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunga skrev (4 timer siden):

Det diggeste som finnes er å høre ham lese egne tekster. Noe av det ligger ute på YouTube. Utrolig fin forfatter å høre på. 

Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...