AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 Hei! Spør på vegne av en venninne: hun hadde sex med typen her for noen dager siden (sent på natten hjemme hos seg selv), med stønning på et normalt nivå. Plutselig ble hun avbrutt av en nabo som skrek og bannet høyt utenfor vinduet. Denne naboen hadde gått ut av eget hus og over plenen for å rope gjennom hekken at dette ikke var greit i det hele tatt. Samme naboen (eller typen hennes) har stadig vekk fester/nachspiel som starter klokken 02 og i det lengste har vart til 08:30, med en bass som kjennes i veggene på leiligheten til venninnen min (dette har blitt sagt fra om av flere uten at det tas hensyn til). Nå føler venninnen min seg usikker på å ha sex og lage lyd i frykt for at naboene skal høre det, og jeg syns det er veldig trist da sex ikke er noe man burde skamme seg over å ha eller ikke kunne nyte (selvfølgelig innenfor rimelighetens/lovlighetens grenser). Hva tenker dere om dette? Kan man klage på at naboene har sex? Anonymkode: e34a0...4dd
Gjest laPistola Skrevet 13. juli 2021 #2 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei! Spør på vegne av en venninne: hun hadde sex med typen her for noen dager siden (sent på natten hjemme hos seg selv), med stønning på et normalt nivå. Plutselig ble hun avbrutt av en nabo som skrek og bannet høyt utenfor vinduet. Denne naboen hadde gått ut av eget hus og over plenen for å rope gjennom hekken at dette ikke var greit i det hele tatt. Samme naboen (eller typen hennes) har stadig vekk fester/nachspiel som starter klokken 02 og i det lengste har vart til 08:30, med en bass som kjennes i veggene på leiligheten til venninnen min (dette har blitt sagt fra om av flere uten at det tas hensyn til). Nå føler venninnen min seg usikker på å ha sex og lage lyd i frykt for at naboene skal høre det, og jeg syns det er veldig trist da sex ikke er noe man burde skamme seg over å ha eller ikke kunne nyte (selvfølgelig innenfor rimelighetens/lovlighetens grenser). Hva tenker dere om dette? Kan man klage på at naboene har sex? Anonymkode: e34a0...4dd Er det stønning på normalt nivå når de hører det i nabohuset?
sicario Skrevet 13. juli 2021 #3 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei! Spør på vegne av en venninne: hun hadde sex med typen her for noen dager siden (sent på natten hjemme hos seg selv), med stønning på et normalt nivå. Plutselig ble hun avbrutt av en nabo som skrek og bannet høyt utenfor vinduet. Denne naboen hadde gått ut av eget hus og over plenen for å rope gjennom hekken at dette ikke var greit i det hele tatt. Samme naboen (eller typen hennes) har stadig vekk fester/nachspiel som starter klokken 02 og i det lengste har vart til 08:30, med en bass som kjennes i veggene på leiligheten til venninnen min (dette har blitt sagt fra om av flere uten at det tas hensyn til). Nå føler venninnen min seg usikker på å ha sex og lage lyd i frykt for at naboene skal høre det, og jeg syns det er veldig trist da sex ikke er noe man burde skamme seg over å ha eller ikke kunne nyte (selvfølgelig innenfor rimelighetens/lovlighetens grenser). Hva tenker dere om dette? Kan man klage på at naboene har sex? Anonymkode: e34a0...4dd Syntes det er jævlig flaut å høre naboene holde på, men ville aldri i verden sagt noe til dem om det.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #4 Skrevet 13. juli 2021 Har venninna di spurt deg om du vær så snill kan spørre noen på nettet om dette? 😂 Oh please...... Anonymkode: 2d6af...95a 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #5 Skrevet 13. juli 2021 Anonyminist skrev (6 minutter siden): Er det stønning på normalt nivå når de hører det i nabohuset? Hvis vinduet er åpent så vil jeg si det. Anonymkode: ad38f...fd2
Gjest laPistola Skrevet 13. juli 2021 #6 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis vinduet er åpent så vil jeg si det. Anonymkode: ad38f...fd2 Javel, så lukk igjen vindu 😅 og trekk for gardinene .
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #7 Skrevet 13. juli 2021 Som den over -lukk vinduene! Og helt ærlig, hun bør få pupper nok til å svare akkurat det du snakker om her "du har nachspiel i hytt og pine, vi holder ut med deg hele tiden -og så er det du som kommer å klager? Har du tenkt over at vi har latt være å ringe politiet ganske mange ganger nå fordi vi tenkte vi skulle være kule naboer? Nei vet du hva, du eier ikke denne gata -og nå er det din tur til å være kul mot dine naboer. Og om du klager igjen så skal jeg love deg at det ikke koster meg mye å ringe om husbråk de neste gangene du har folk over fra nå av!" Anonymkode: 3d4c6...3b4 1
Gjest Smeltemann Skrevet 13. juli 2021 #8 Skrevet 13. juli 2021 Litt høylytt stønning er det vel ingen som har tatt skade av. Be naboen dra til helvete....
Milky Skrevet 13. juli 2021 #9 Skrevet 13. juli 2021 Man må da kunne ha fri sex i eget hjem uten at naboen syter. Et visst støynivå må man tåle når man har naboer. 1
Gjest laPistola Skrevet 13. juli 2021 #10 Skrevet 13. juli 2021 Smeltemann skrev (Akkurat nå): Litt høylytt stønning er det vel ingen som har tatt skade av. Be naboen dra til helvete.... Hva legger du i skade? hvis de synes det er ekkelt, hvis det holder dem våkne, hvis barna spør hva som skjer.. nei, de blir nok ikke skadet men irriterte / frustrerte/ sinte over og ha det ubehagelig hjemme . jeg kan godt dra til helvete, sikkert triveligere enn og være publikum for andres sexliv uansett .
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #11 Skrevet 13. juli 2021 Anonyminist skrev (46 minutter siden): Javel, så lukk igjen vindu 😅 og trekk for gardinene . Selvfølgelig, det var ikke poenget. Hvis vinduene er igjen og man fortsatt hører det "inn i huset og over en plen" så klassifiserer ikke stønningen til normalt nivå, men høyt over. Anonymkode: ad38f...fd2
Gjest laPistola Skrevet 13. juli 2021 #12 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig, det var ikke poenget. Hvis vinduene er igjen og man fortsatt hører det "inn i huset og over en plen" så klassifiserer ikke stønningen til normalt nivå, men høyt over. Anonymkode: ad38f...fd2 Det var poenget mitt. Er dette normalt nivå? Svar» ja, hvis vinduet er åpent « . hvis du stønner så jævlig , så lukk igjen vinduet før du puler. Nei, det er ikke normalt . Eller høflig .
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #13 Skrevet 13. juli 2021 Vi lukker igjen vinduet når vi har sex. Vi er ikke bråkete. Anonymkode: 5dfeb...cfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå