AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 Vi er på ferie, to voksne, to (nesten) ungdommer og en hund. Tenkte vi skulle besøke en av disse byene i morgen, men har aldri vært i noen av de. Pga hunden vil vi tilbringe det meste av dagen utendørs, også når vi spiser lunsj. Ungene kunne nok og tenkt seg litt shopping. Dere som er kjent: Ville dere valgt Skien eller Porsgrunn? Anonymkode: b6ad2...d9b
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #2 Skrevet 13. juli 2021 Det har ikke så mye å si, byene er veldig like og de kunne like gjerne vert samme byen. Anonymkode: cf52b...595 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #3 Skrevet 13. juli 2021 Jeg er selv fra Porsgrunn, så jeg foretrekker selvsagt Porsgrunn 😂 Men akkurat nå så har vaksineprogrammet kommet lengre i Skien, og jeg har inntrykk av at det er mer som er oppe i Skien. Veldig hyggelig nede bed brygga. Anonymkode: 7a311...854
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #4 Skrevet 13. juli 2021 Ville nok valg Porsgrunn: fint å gå langs elva, stort shoppingsenter og Porsgrunn porselensfabrikk har også er fint utsalg. Anonymkode: 346b8...471 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå