AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 Vi skal besøke et vennepar i ferien og har lyst til å ha med gaver til deres barn på 3 år og 6 måneder. Hva er nyttig/fint å få? Har ikke barn selv så dette er litt utenfor komfortområdet! Anonymkode: 5d410...7d5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #2 Skrevet 13. juli 2021 Tegnesaker, lekefigurer, såpebobler, bøker, puslespill - det slår alltid an her i alle fall Anonymkode: 938d2...f13
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #3 Skrevet 13. juli 2021 Til den minste ungen ville jeg kjøpt klær. Kanskje ett par størrelser opp (og tenk på sesongen), klær som kan brukes til høsten kanskje. Det syns jeg alltid var stas å få da mine var babyer og ikke brydde seg om gaver. Babyleker har man gjerne nok av, men vaskemaskinen løper maraton. Til den største kanskje noe sesongbasert? Tegnekritt, såpeboblemaskin etc. Eller noe man barnet kan holde på med selv en stund slik som play doh, slim, tegne eller perlesaker. Eller Lego, duplo, plus plus. Da jeg hadde baby og ett større barn var det veldig kjekt å få slikt. Anonymkode: 2e6d5...217 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå