AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Del Skrevet 13. juli 2021 Noen restauranter i Drammen du har gode erfaringer med? Tenker generelt. Anonymkode: d6c80...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #2 Del Skrevet 13. juli 2021 Anchas Bodega er alltid koselig. Spansk mat. Anonymkode: 6c7c7...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrueSmoothie Skrevet 15. juli 2021 #3 Del Skrevet 15. juli 2021 Anchas Bodega som nevnt over er en av de mest populære - Tapas. Her bør man forhåndsbestille bord i helgene. Ellers så er det fint på Skutebrygga og Bølgen og Moi om sommeren, de ligger ved elva, side om side, og man kan sitte ute Ellers er jeg også glad i Yayas (Thai), men det er mer en vintergreie eller dårlig vær, for der sitter man inne uten vinduer ut, noe som for meg ikke frister i sommervarmen. Men kult sted og jeg elsker Thai-Mat Og om man går overelva, over dne populære Ypsilon-Brua får man noen spisesteder på venstra hånd. Bechs her er også kjempebra. Supergod mat, hvite duker og god service. Kan sitte både ute og inne om sommeren Og så er Lizzys pizza veldig popuær. Lokalt sted, koselige lokaler og veldig god pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Del Skrevet 15. juli 2021 DrueSmoothie skrev (2 timer siden): Og så er Lizzys pizza veldig popuær. Lokalt sted, koselige lokaler og veldig god pizza Jeg synes Lizzi’s blir litt som Yayas, siden lokalene er mørke og intime frister det mer i den kalde årstiden eller dårlig vær. De har jo en liten uteservering, men den fylles fort opp og bakgården den ligger i er ikke Drammens triveligste. Men god pizza (og mat generelt). En av mine favoritter er Cafe Picasso i Erik Børresens allé, de har god mat og en av byens triveligste uteserveringer. Anonymkode: 177ff...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 16. juli 2021 #5 Del Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 15.7.2021 den 12.11): En av mine favoritter er Cafe Picasso i Erik Børresens allé, Enig, alltid hyggelig der 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #6 Del Skrevet 16. juli 2021 Bare hold deg unna Egon! Har vanligvis ikke noe imot Egon, men den i Drammen har jeg opplevd dårlig service opp til flere ganger, uten at jeg er noen vanskelig kunde som klager ofte… Anonymkode: 3668f...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå