Gå til innhold

Bra restauranter i Drammen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen restauranter i Drammen du har gode erfaringer med? Tenker generelt. 

Anonymkode: d6c80...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Anchas Bodega er alltid koselig. Spansk mat.

Anonymkode: 6c7c7...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anchas Bodega som nevnt over er en av de mest populære - Tapas. Her bør man forhåndsbestille bord i helgene. Ellers så er det fint på Skutebrygga og Bølgen og Moi om sommeren, de ligger ved elva, side om side, og man kan sitte ute :)

Ellers er jeg også glad i Yayas (Thai), men det er mer en vintergreie eller dårlig vær, for der sitter man inne uten vinduer ut, noe som for meg ikke frister i sommervarmen. Men kult sted og jeg elsker Thai-Mat

Og om man går overelva, over dne populære Ypsilon-Brua får man noen spisesteder på venstra hånd. Bechs her er også kjempebra. Supergod mat, hvite duker og  god service. Kan sitte både ute og inne om sommeren :) 

Og så er Lizzys pizza veldig popuær. Lokalt sted, koselige lokaler og veldig god pizza :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DrueSmoothie skrev (2 timer siden):

Og så er Lizzys pizza veldig popuær. Lokalt sted, koselige lokaler og veldig god pizza :) 

Jeg synes Lizzi’s blir litt som Yayas, siden lokalene er mørke og intime frister det mer i den kalde årstiden eller dårlig vær. De har jo en liten uteservering, men den fylles fort opp og bakgården den ligger i er ikke Drammens triveligste. Men god pizza (og mat generelt).

En av mine favoritter er Cafe Picasso i Erik Børresens allé, de har god mat og en av byens triveligste uteserveringer.

Anonymkode: 177ff...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.7.2021 den 12.11):

En av mine favoritter er Cafe Picasso i Erik Børresens allé,

Enig, alltid hyggelig der 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare hold deg unna Egon! Har vanligvis ikke noe imot Egon, men den i Drammen har jeg opplevd dårlig service opp til flere ganger, uten at jeg er noen vanskelig kunde som klager ofte…

Anonymkode: 3668f...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...