AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #141 Del Skrevet 24. juli 2021 On 7/13/2021 at 6:49 PM, AnonymBruker said: Merkelig forslag mange kommer med her. Selvsagt blir det billigere om man sover ute, tisser bak et tre og har med kjøttbollene i lomma. Men de fleste øsnker ikke å dra på ferie for å leve som en boms. Når man ser hotellprisene i dette landet skulle man tro man får superluksus. Skuffelsen blir stor når kommer til et rom som minner om leriskolen man hadde i 6 klasse. Mitt feriebudsjett er stort nok til en norgesferie, men jeg venter heller til jeg kan reise til Burj Kalifa i Dubai for samme pris som en teltur i Norge. Anonymkode: d076f...90d Så fly og hotell i Dubai koster det samme som et telt i Norge? Ja, Norge har et høyere prisnivå enn mange, men SÅ dyrt er det ikke. Anonymkode: 5233c...663 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archer Skrevet 24. juli 2021 #142 Del Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 13.7.2021 den 18.58): Vi venter med ferie til vi kan dra til utlandet igjen, prisnivået er for høyt her 😅 Anonymkode: 37301...7d5 Ble dyr ferie her i huset, faen ta alle disse bommene og maten er jo dritdyrt langs veiene🤮 greit att det er lønn snart for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #143 Del Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 20.7.2021 den 0.05): Charter er stort sett sykt overprisa. Samme maten hver dag og du bor med naboen du har hjemme. Fullt av frekke nordmenn. Takke meg til å bestille hotell og fly hver for seg, oppleve kultur, matopplevelser osv. Anonymkode: 46be9...37a Noen ganger reiser jeg med charter, andre ganger "snekrer" jeg sammen turen selv. Mulighetene for å oppleve stedets kultur, gode matopplevelser osv, er akkurat de samme uansett. Å dra på chartertur betyr ikke at du må være på hotellets område i ferien vet du 😜 Det er fritt frem for å reise rundt i området, spise hvor du vil, og du trenger ikke å delta på noe av det reise-arrangøren tilbyr. Anonymkode: 682ad...83d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 24. juli 2021 #144 Del Skrevet 24. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Noen ganger reiser jeg med charter, andre ganger "snekrer" jeg sammen turen selv. Mulighetene for å oppleve stedets kultur, gode matopplevelser osv, er akkurat de samme uansett. Å dra på chartertur betyr ikke at du må være på hotellets område i ferien vet du 😜 Det er fritt frem for å reise rundt i området, spise hvor du vil, og du trenger ikke å delta på noe av det reise-arrangøren tilbyr. Anonymkode: 682ad...83d Enig, og i noen tilfeller er charter rimeligere enn hjemmesnekra reise. Jeg drar gjerne på charter til Hellas for eksempel, unngår all inclusive. Skulle jeg unngått charter hadde vi ikke fått direktefly, og med småbarn er det en velsignelse å komme rett frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå