AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Del Skrevet 13. juli 2021 Som så mange andre i disse tider var jeg også inne på tanken om en norgesferie. Men prisene som dukker opp gjør at jeg heller tar en utenlandsferie, hvor man får 10 ganger verdien tilbake. Når det koster 600 kroner å parkere bilen en dag, kan man jo tenke seg hva man må ut med for hotell, softis og suvenir. Hvis man er så uheldig å må tisse koster et dosbesøk sikkert 1800 kroner, hvis man er heldig. Anonymkode: f5426...18e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #2 Del Skrevet 13. juli 2021 Det er mange steder i Norge du kan parkere for mye mindre enn kr. 600,-, noen steder til og med gratis. Anonymkode: 8baca...1af 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #3 Del Skrevet 13. juli 2021 Vi venter med ferie til vi kan dra til utlandet igjen, prisnivået er for høyt her 😅 Anonymkode: 37301...7d5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #4 Del Skrevet 13. juli 2021 Har droppet sommerferien for 2. år på rad og sparer alle pengene til jeg kan reise utenlands. Norgesferie, nei takk. Anonymkode: afc2f...c71 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #5 Del Skrevet 13. juli 2021 Syns det er dyrt selv. Men må ta noen netter på hotell for husfredens skyld Anonymkode: 03fb5...7c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #6 Del Skrevet 13. juli 2021 Ja, det blir dessverre vanskelig med Norges-ferie selv om man har lyst. Vi uten bil slipper tenke på parkering, men så var det å komme seg steder når mye av kollektivtrafikken stenges mer eller mindre ned på sommeren da. Vi reiste en tur med buss tidligere i sommer, men kom ikke helt frem dit vi skulle. Men det var bare en taxitur på noen få minutter den siste biten. Prislapp: 800 kroner. Her burde vi gjort bedre resarch på forhånd, for når vi først var fremme der måtte vi jo ta drosje tilbake igjen også. Prislapp: 1100 kroner. Så dette ble en dyr dagstur. Anonymkode: 5da88...44e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillarguri Skrevet 13. juli 2021 #7 Del Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Som så mange andre i disse tider var jeg også inne på tanken om en norgesferie. Men prisene som dukker opp gjør at jeg heller tar en utenlandsferie, hvor man får 10 ganger verdien tilbake. Når det koster 600 kroner å parkere bilen en dag, kan man jo tenke seg hva man må ut med for hotell, softis og suvenir. Hvis man er så uheldig å må tisse koster et dosbesøk sikkert 1800 kroner, hvis man er heldig. Anonymkode: f5426...18e Hvor koster det kr 600 å parkere bilen 1 dag? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #8 Del Skrevet 13. juli 2021 Vi hadde en fantastisk norgesferie i fjor og skal ha det igjen i år. Fricamper, handler mat på butikken og lager maten selv og får se utrolig mye flott natur. Elsker å campe i Norge. Anonymkode: f004f...99c 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 13. juli 2021 #9 Del Skrevet 13. juli 2021 Man må jo ikke nødvendigvis dra dit man må betale for å parkere ... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #10 Del Skrevet 13. juli 2021 Jeg synes det er ille. Sjekket ut Dyreparken hotell i august. 11000 kr for meg og mine 2 barn (2 og 5 år) i 3 netter, uten frokost inkl. Anonymkode: 5207b...7df 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #11 Del Skrevet 13. juli 2021 Jeg skal bo på hotell i helgen med frokost og kokemuligheter og balkong. Gratis å parkere og jeg kan lage middag på hotellet om jeg ønsker. Vi er to stykker og betalte tilsammen 2400 for tre netter. Vet ikke om det er så veldig dyrt. Anonymkode: 673e4...a0b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #12 Del Skrevet 13. juli 2021 Jeg skjønner ikke hvorfor det trenger å bli så dyrt? Dra og besøk venner eller familie som bor på en annen kant av landet? Dra på telttur? Ta med niste og ha piknik i en park heller enn å spise ute? Hva slags luksusdyr er dere egentlig? Anonymkode: 17bb8...f50 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. juli 2021 #13 Del Skrevet 13. juli 2021 Ta med sykkel og dra på telttur. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinte-my Skrevet 13. juli 2021 #14 Del Skrevet 13. juli 2021 Vi dro i fjor med telt rundt om i Lofoten. Lagde mesteparten av maten på primus. Parkerte bilen det det ikke kostet noe å parkere. Vi gjør det samme i år, men Hamarøy denne gangen. Norgesferie trenger ikke være dyrt. Alt etter hva man gjør det til. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #15 Del Skrevet 13. juli 2021 Pillarguri skrev (11 minutter siden): Hvor koster det kr 600 å parkere bilen 1 dag? I de fleste sentrumer. Anonymkode: 4b446...4a7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #16 Del Skrevet 13. juli 2021 Det ble en helt topp norgesferie på oss i år. Vi leide campinghytte på et lite sted på Sunnmøre i flere dager og laget stort sett maten vår selv, hytta kosta 750kr natta og da var det eget bad. Fotturer uten at man trengte å kjøre noe sted i det hele tatt. Besøk på Aasentunet kostet 100kr for meg som voksen, barna gikk inn gratis. Utskeielsen kom i form av lunsj på hotell Union Øye. Jeg ser ærlig talt ikke problemet når du har bil. Jeg er derimot enig i at det kan være et problem uten bil. Anonymkode: 90e5e...37f 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #17 Del Skrevet 13. juli 2021 Selvfølgelig er det dyrere med norgesferie fremfor ferie i lavkostland. De som jobber i Norge tjener bedre enn i feks Spania, der lønnsnivået er mye lavere enn i Norge. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes det er ille. Sjekket ut Dyreparken hotell i august. 11000 kr for meg og mine 2 barn (2 og 5 år) i 3 netter, uten frokost inkl. Anonymkode: 5207b...7df Selvfølgelig er dyreparken dyrt, det er virkelig luksus å skulle bo der i tre netter. På Ansgar Summarhotell i Kristiansand får du 3 netter inkludert frokost fra 2-5 august for deg og dine til 3900kr. 5 min unna dyreparken. Anonymkode: 5dec6...8ab 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 13. juli 2021 #18 Del Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I de fleste sentrumer. Anonymkode: 4b446...4a7 Kan du linke til et sted der det koster dette? I Bergen sentrum er døgnprisen 180 kroner med rabatt for elbiler 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #19 Del Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I de fleste sentrumer. Anonymkode: 4b446...4a7 I et relativt nytt parkeringshus her i byen (typisk turistby på sørlandet) koster parkeringen 16kr timen. Selvom bilen skulle stått der 24/7 hadde det blitt mye rimeligere enn 600kr. Første timen er gratis i tillegg Anonymkode: 5dec6...8ab 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 13. juli 2021 #20 Del Skrevet 13. juli 2021 Syns det er helt greit å være hjemme jeg. Har god tid. Kan lage ekstra god mat, at helt vanlige råvarer. Trenger ikke skynde meg noe sted, eller stresse på noen flyplass. Slipper også kø og ventetid, som er det tristeste med hele turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå