AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 Han jobber med hus, jeg maler huset utvendig innimellom, vi har et barn sammen. Altså, jeg har nylig vaska gulvet, kanskje for sånn 4 dager siden. Vi har en liten en som krabber på gulvet å putter alt i munnen. Har går inn i stua med slippers på, å driver å måler ting hvor det skal listes. Jeg sier «kan du ta av deg slippersan før du går inn i stua?» han blir såklart sur å tåler ikke å få beskjeder. Så sier han «Hva er vits med å ta av seg slippersene? Jeg har støv føttene også» da sier jeg «altså, vi har en liten en som krabber på gulvet, du kvier deg til å spise ting som har ramla på gulvet, men det er greit å gå inne på stua der barnet krabber å spiser alt ting? Jeg har også vasket gulvet å det virker ikke ut som du respekterer det» han blir en liten 14 åring å trass å sier «neivell! Men da driter jeg i å jobbe videre, så får jeg bare støvsuge gulvet da!» da sier jeg «hjelper ikke å støvsuge, da all skitter og bakteriene ligger igjen, det er slipperser! De er lette å ta av og på» Han stormer ut, å nesten forventer at jeg skal komme å si unnskyld! Jeg sier til han «Det er ikke du som skal være sur å sint for dette, det er jeg!» nå sitter han nede å er forbanna, å ønsker sikkert at jeg skal komme å si unnskyld, men det skjer ikke! Faen altså! Hadde det vært omvendt så hadde jeg sakt «Åi! Beklager» Anonymkode: fdb35...98d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #2 Skrevet 13. juli 2021 Det er altså så mange sånne tråder her inne. Hvor finner dere disse umodne, manipulerende tullingene?! Og hvorfor får dere barn med dem? "Han var ikke sånn før, han er jo snill og blid noen ganger også, og praktisk anlagt", er vel svaret de fleste gir. Så enten får dere finne dere i dette tullet, eller så går dere. Anonymkode: c04af...b62 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå