AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 Kranglet med typen i går og forholde vårt er ikke akkurat en dans på roser for tiden, eller noen gang vært. Han har drevet med psykisk terror og dritt slenging så lenge vi har vært sammen. Spør meg om hvorfor jeg blir... Men ja vi har våre fine stunder sammen og jeg håper han forandrer seg. I går blokkerte jeg han overalt for at han skal skjønne at måten han har behandlet meg på ikke går lenger. Men han fant et smutthull og kontaktet meg på vipps så det er det eneste som står oppe nå. Vi snakket til og fra der i går, men i dag har jeg ikke hørt noe. Jeg vil at han skal innse at han gjør meg psykisk sliten.. At han ikke er grei. Forventet at han skulle komme med en unnskyldning. Dukke opp på døra eller i det minste kontakte meg på vipps som eneste mulighet. Men nada. Jeg vil ikke være den som bøyer meg for han atter en gang igjen. Jeg elsker han men føler meg så hjelpesløs. Hvorfor tar han ikke kontakt? Drikker han nå? Er han med noen andre jenter? Disse tankene går i hodet mitt. Og jeg ødelegger meg selv og har det så vondt. Hvis han elsker meg så høyt som han sier han gjør så hadde han vel kontaktet meg? Disse tankene dreper meg og jeg har også bare lyst til å kontakte han for å vite at han ikke nå drikker seg dritings eller er med noen😭 men da bøyer jeg jo meg ned i støvet igjen? Hjelp😭 Anonymkode: ac883...8a2
Kenelz Skrevet 13. juli 2021 #2 Skrevet 13. juli 2021 Kommuniser som voksne. Så mye unødvendig kaos. 1
PM75 Skrevet 13. juli 2021 #3 Skrevet 13. juli 2021 Still deg selv ett viktig spørsmål: «Gir dette forholdet meg mye mer positivt enn negativt?» 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #4 Skrevet 14. juli 2021 Det blir ikke noe bedre. Slike mennesker er skadet fra barndommen av. Det er ikke din feil, og det er ikke noe du kan fikse med å gjøre ting "riktig" eller si de rette tingene. Om det ordner seg nå, så er det bare spørsmål om tid før det skjer igjen. Det kommer alltid til å være sånn. Han kommer til å være psykisk voldelig mot deg så lenge du velger å være sammen med han. Og det er ikke din feil. Men det er bare du som gjøre noe med det. Og det eneste du kan gjøre, det er å gå. Få gjerne hjelp fra familie og venner, og planlegg godt på forhånd hvis dere er samboere. Uansett godt med støtte ❤️ Anonymkode: 69aa7...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #5 Skrevet 14. juli 2021 Men det er jo fint at dere har det bra iblant... /s Anonymkode: 2467d...5fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå