AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 Er det fordi man er under ditt nivå om man liker deg? Og bare de som ikke liker deg er gode nok? Anonymkode: f9cb2...304 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #3 Skrevet 13. juli 2021 du er inne på noe der..... Anonymkode: 6f9bd...d95 1
fitnessjenta Skrevet 13. juli 2021 #4 Skrevet 13. juli 2021 Dette var jo litt av en generalisering. Med din logikk ville ingen kvinner vært i forhold, likevel ser jeg lykkelige kjærestepar uansett hvor jeg snur meg på gata. 9
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #5 Skrevet 13. juli 2021 Er dette noe som gjelder bare kvinner? Et menneske havner vel ikke plutselig innenfor mine preferanser, eller blir veldig attraktiv, bare fordi hen liker meg? Jeg tror vi kan styre vår attraksjon til en viss grad, men i de fleste tilfeller er det ingen gode grunner til det. Anonymkode: d0359...91d 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #6 Skrevet 13. juli 2021 Dette gjelder da menn også. Det høres sånn ut bare i spørsmålet i HI. "Hvorfor liker du meg ikke når jeg liker deg?" Noe så barnslig... Anonymkode: 391c5...cf8 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #7 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette gjelder da menn også. Det høres sånn ut bare i spørsmålet i HI. "Hvorfor liker du meg ikke når jeg liker deg?" Noe så barnslig... Anonymkode: 391c5...cf8 Ganske barnslig å like noen som ikke vet at du eksisterer engang. Anonymkode: f9cb2...304
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #8 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ganske barnslig å like noen som ikke vet at du eksisterer engang. Anonymkode: f9cb2...304 Ja. Hva hadde det med saken å gjøre? Anonymkode: 391c5...cf8 1
Era Vulgaris Skrevet 13. juli 2021 #9 Skrevet 13. juli 2021 TS må øve seg på å variere skriftspråket sitt før han oppretter tråder på KG. "Hvorfor liker ikke kvinner de som liker dem?" "Hvorfor kan ikke kvinner ta ansvaret for at alle menn får sex?" "Hvorfor er kvinner så slemme?" Det blir liksom så generaliserende og lite interessant å diskutere når premisset er at TS sin påstand stemmer. 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #10 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ja. Hva hadde det med saken å gjøre? Anonymkode: 391c5...cf8 Det er det kvinner gjør Anonymkode: f9cb2...304
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #11 Skrevet 13. juli 2021 Folk er besatt av liga her på kg, og at det er eneste grunnen til at det ikke blir noe. For mange voksne mennesker er det ikke sånn, jeg har opplevd at kjekke menn i «høy liga» har likt meg uten at jeg har hatt de rette følelsene, og at menn i «lavere liga» ikke har hatt de rette følelsene for meg utover seksuell tiltrekning, mens jeg har vært veldig interessert. Når kjekke, snille og bra menn har likt meg og jeg ikke har likt dem har det ikke vært noe jeg kan noe for, har bare ikke hatt en god magefølelse på at dette er mannen for meg. Sånt velger man ikke selv. Anonymkode: b9ba1...d9a 3
GrønnNellik68 Skrevet 13. juli 2021 #12 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det fordi man er under ditt nivå om man liker deg? Og bare de som ikke liker deg er gode nok? Anonymkode: f9cb2...304 Er som regel omvendt og… hvorfor liker ikke menn kvinner som liker dem???
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #13 Skrevet 13. juli 2021 Bente1234 skrev (27 minutter siden): Er som regel omvendt og… hvorfor liker ikke menn kvinner som liker dem??? De gjør jo det. Anonymkode: f9cb2...304
visp Skrevet 13. juli 2021 #14 Skrevet 13. juli 2021 Jeg skjønner at det kanskje føles sånn for av de mennene som har vist interesse er det veldig, veldig få jeg har likt nok til å ta det videre med. Noe jeg anser som naturlig. Jeg syns det er mer rart å like kreti og pleti på den måten. 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #15 Skrevet 13. juli 2021 Fordi det er kjedelig. Kan kun svare for min egen del. Finner det mye mer spennende med en som er vanskelig å få. Har nylig blitt kjent med en mann. Han er i utgangspunktet "under" meg utseendesmessig. Men han klarer kunsten å holde på interessen min ved å være akkurat ikke for mye "på". Hvis det endrer seg og han blir for ivrig vet jeg at jeg kommer til å miste interessen. Med mindre han klarer å holde på den over så lang tid at følelsene går over fra forelskelse og til dypere følelser. Forelskelse er herlig, sterkt, men også overfladisk. Anonymkode: 8475d...75c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #16 Skrevet 13. juli 2021 10 minutter siden, visp said: Jeg skjønner at det kanskje føles sånn for av de mennene som har vist interesse er det veldig, veldig få jeg har likt nok til å ta det videre med. Noe jeg anser som naturlig. Jeg syns det er mer rart å like kreti og pleti på den måten. Virker som om noen tenker at så lenge vedkommende som liker de er ok så spiller det ingen rolle med kjemi og magefølelse. Det er utrolig sjeldent jeg føler den følelsen at denne mannen er en riktig match. Og de få gangene jeg har følt det har det blir langvarige forhold ut av det. Ellers er det jo mye bedre å være alene enn med en det ikke kjennes riktig ut med. Også mange som misforstår og tror dette handler om at mennene ikke var høye, pene og rike, har hatt slike menn etter meg og bare følt det feil. Han jeg var med i 10 år hadde ikke nåla i veggen på den tiden men det var kjærlighet ved første blikk og kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: b9ba1...d9a 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #17 Skrevet 13. juli 2021 Nå har jeg opplevd at flere menn har likt meg, noen av de har jeg og likt, og andre ikke. Men samme er det jo for meg og, jeg har og møtt menn, som ikke har likt meg. Anonymkode: 2c98a...9ed 1
visp Skrevet 13. juli 2021 #18 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Virker som om noen tenker at så lenge vedkommende som liker de er ok så spiller det ingen rolle med kjemi og magefølelse. Det er utrolig sjeldent jeg føler den følelsen at denne mannen er en riktig match. Og de få gangene jeg har følt det har det blir langvarige forhold ut av det. Ellers er det jo mye bedre å være alene enn med en det ikke kjennes riktig ut med. Også mange som misforstår og tror dette handler om at mennene ikke var høye, pene og rike, har hatt slike menn etter meg og bare følt det feil. Han jeg var med i 10 år hadde ikke nåla i veggen på den tiden men det var kjærlighet ved første blikk og kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: b9ba1...d9a Nei, jeg tror man må trives i sitt eget selskap for å kunne kjenne på at det må enten være veldig bra eller ingenting:) Det er nok mange som bare savner selskap og da er det kanskje vanskeligere å holde tunga rett i munnen når man sorterer følelser. 1
GrønnNellik68 Skrevet 13. juli 2021 #19 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): De gjør jo det. Anonymkode: f9cb2...304 Ikke han jeg liker 😂da hadde jeg ikke vært single for å si det sånn 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #20 Skrevet 13. juli 2021 1 minutt siden, visp said: Nei, jeg tror man må trives i sitt eget selskap for å kunne kjenne på at det må enten være veldig bra eller ingenting:) Det er nok mange som bare savner selskap og da er det kanskje vanskeligere å holde tunga rett i munnen når man sorterer følelser. Nettopp! 👍🏻 Anonymkode: b9ba1...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå