Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil hevde at 90 prosent av alle damer bruker altfor mye sminke. Overdreven bruk av sminke er direkte stygt og gjør mer skade enn nytte i mange tilfeller. Ser til stadighet damer som sminker seg styggere. Mange naturlig pene jenter som ikke behøver sminke i det hele tatt kjører på med så mye at dem mister den naturlige skjønnheten dem har. Litt diskre sminke kan være fint i noen tilfeller hvis det gjøres riktig, men ikke så mye at den naturlige skjønnheten forsvinner. 

Hvorfor tror damer at det er så innmari viktig å sminke seg så fryktelig mye? Dem fleste mannfolk legger det jo ikke til merke en gang. Når man kommer på fest så er det kun andre kvinnfolk som legger merke til sminkingen og ikke mannfolka.

Tror mange damer hadde trengt sminkeråd fra mannfolk og ikke andre kvinnfolk i mange tilfeller. 😄

Anonymkode: 3064f...aeb

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil hevde at 90 prosent av alle damer bruker altfor mye sminke. Overdreven bruk av sminke er direkte stygt og gjør mer skade enn nytte i mange tilfeller. Ser til stadighet damer som sminker seg styggere. Mange naturlig pene jenter som ikke behøver sminke i det hele tatt kjører på med så mye at dem mister den naturlige skjønnheten dem har. Litt diskre sminke kan være fint i noen tilfeller hvis det gjøres riktig, men ikke så mye at den naturlige skjønnheten forsvinner. 

Hvorfor tror damer at det er så innmari viktig å sminke seg så fryktelig mye? Dem fleste mannfolk legger det jo ikke til merke en gang. Når man kommer på fest så er det kun andre kvinnfolk som legger merke til sminkingen og ikke mannfolka.

Tror mange damer hadde trengt sminkeråd fra mannfolk og ikke andre kvinnfolk i mange tilfeller. 😄

Eh.. tror du jeg står og blander øyeskygge i 15 min for jeg gjør det for mannfolk?

jeg liker sminke, jeg liker å uttrykke med med klær og sminke. For meg selv ikke andre ;) 

Til hverdags er det ikke ofte jeg gidder ta på maskara en gang, men på fest kan jeg se ut som en sminkedoukke. 

Anonymkode: bda9f...e02

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvorfor tror damer at det er så innmari viktig å sminke seg så fryktelig mye? Dem fleste mannfolk legger det jo ikke til merke en gang

Du må jo være unik, siden du som mann legger merke til sminken da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eh.. tror du jeg står og blander øyeskygge i 15 min for jeg gjør det for mannfolk?

jeg liker sminke, jeg liker å uttrykke med med klær og sminke. For meg selv ikke andre ;) 

Til hverdags er det ikke ofte jeg gidder ta på maskara en gang, men på fest kan jeg se ut som en sminkedoukke. 

Nettopp😊

Anonymkode: 50fb9...efe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker svært lite sminke - kun maskara og litt eyeliner oppe. 

MEN din mening er fullstendig irrelevant🙂 Kunne ikke brydd meg mindre om hva en random fyr tenker om sminken min. 

Anonymkode: a681a...31b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Helt greit at noen gjør det "for seg selv", men mange tror de blir penere og mer attraktive med mye sminke, og dessverre så er det altfor mange som sminker seg "skittent" og ser fæl og uren ut med masse lag i ansiktet. Det er trist. Jeg ser absolutt poenget til TS her. Mange naturskjønne og flotte jenter og damer son tror de må ha mye sminke for å få oppmerksomhet, eller som tar på alt dette som en maske 😕

Anonymkode: 54ea1...9e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bor på landet, få som sminker seg for mye her. Tvert imot er det mange sm går uten. Folk ser ikke penere ut av den grunn. Har man kviser, ujevn hud, pigment osv, så ser det ikke bra ut. 

Anonymkode: bfe29...0fc

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg bruker svært lite sminke - kun maskara og litt eyeliner oppe. 

MEN din mening er fullstendig irrelevant🙂 Kunne ikke brydd meg mindre om hva en random fyr tenker om sminken min. 

Anonymkode: a681a...31b

Poenget mitt er bare at jeg ser veldig mange pene jenter som ikke trenger å bruke så mye sminke for å bli pene. Jeg sier ikke at damer ikke skal sminke seg. Jeg bare never at jeg som mann synes det er litt rart at mange har på så fryktelig mye når dem er så pene som dem er uten. Mange er faktisk penere uten enn med. Bare min observasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Sminker meg, og gir blaffen i hva andre syns!

Anonymkode: 67d90...f74

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hvorfor antar du at kvinner sminker seg for menn? 🤔

Anonymkode: 35e04...b67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sminker meg ikke. Ser verken bra ut med eller uten, så det er ikke noe poeng. 

Anonymkode: 9f635...02b

Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Endret av Glut
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Glut said:

Poenget mitt er bare at jeg ser veldig mange pene jenter som ikke trenger å bruke så mye sminke for å bli pene. Jeg sier ikke at damer ikke skal sminke seg. Jeg bare never at jeg som mann synes det er litt rart at mange har på så fryktelig mye når dem er så pene som dem er uten. Mange er faktisk penere uten enn med. Bare min observasjon.

Du kan ikke vite at de er pene under sminken...

Anonymkode: bfe29...0fc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...