AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 Hei, jeg har masse forskjellige gamle lån som jeg har prøvd flere ganger å få samlet via Lendo, AxoFinans og flere uten noe som helst tilbud. Prøvde UnoFinans i dag og fikk et tilbud fra en bank nesten på minuttet. Denne banken kunne tilby hele summen mot at de selvfølgelig betaler det direkte til kreditorene, noe jeg er veldig fornøyd med. Måtte fylle inn kontonummer og KID til hver kreditor, legge inn godkjenning til å hente skattemelding og signere avtalen. Alt er gjort. Ingenting havner på MIN konto. Er det stor sjanse for at dette blir innvilget nå? Han fra Uno Finans mente dette skulle gå i boks og jeg håper virkelig det. Det kommer til å spare meg for masse i måneden og det lange løp. Anonymkode: bd291...860 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #2 Skrevet 13. juli 2021 Hvis du har signert en avtale med banken så er alt i orden. Jeg antar at du har gjort det, ellers ville de ikke bedt om informasjon for å betale ut lånene. Hilsen en som har hjulpet vanskeligstilte med å få tak i refinansiering. Bare gjør meg og deg en tjeneste og ikke gå i samme fella igjen og ta opp mye smålån på nytt, jeg synes det er så skuffende ... Anonymkode: 743be...2fa 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvis du har signert en avtale med banken så er alt i orden. Jeg antar at du har gjort det, ellers ville de ikke bedt om informasjon for å betale ut lånene. Hilsen en som har hjulpet vanskeligstilte med å få tak i refinansiering. Bare gjør meg og deg en tjeneste og ikke gå i samme fella igjen og ta opp mye smålån på nytt, jeg synes det er så skuffende ... Anonymkode: 743be...2fa Takk for svar! Kan bekrefte at det gikk i boks i dag. Skal absolutt aldri gå på en sånn smell igjen, det kan jeg love deg! Anonymkode: bd291...860 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå