Gå til innhold

Dater en dame med samme navn som min mor.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun er absolutt mine type jente! Veldig snill, fin, søt og ambisiøs. 
eneste er at hun heter det samme som min mor.. føler det er litt «turn off».. vet dette høres ganske rart ut for dere.. men nå vi har sex, liker hun godt hvis jeg sier navnet hennes..😅 vi er begge 20 år gamle. 

Må jeg bare drite i det? 

Anonymkode: ce6b1...55f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men bruker du virkelig fornavnet til moren din når du snakker til eller om henne? Det vil uansett ganske sikkert alltid være noen andre som heter det samme som den du er sammen med. Også folk du ikke nødvendigvis assosierer med noe positivt. Det må du bare leve med.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ti10 said:

Men bruker du virkelig fornavnet til moren din når du snakker til eller om henne? Det vil uansett ganske sikkert alltid være noen andre som heter det samme som den du er sammen med. Også folk du ikke nødvendigvis assosierer med noe positivt. Det må du bare leve med.

Nei, sier alltid mamma. Men skjønner hva du mener! :) 

Anonymkode: ce6b1...55f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en mann som het det samme som min far, og jeg ble snart vant til det. Ville aldri latt en bagatell som et navn stoppe meg fra å date en bra match.

Anonymkode: 42f93...b92

• Liker 3
Skrevet

Navnet skjemmer ingen, og så lenge du ikke kaller jenta for "mamma", går det nok bra. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner litt hva du mener, jeg var en gang sammen med en fyr med samme navn som stefaren min som var en brutal bølle. Altså stefaren min... hehehe... 

Kjæresten min var hans rakemotsetning, bare søt og god. 

En gang var jeg sammen med en som heter det samme som storebroren min, men alle i gjengen brukte bare etternavnet på fyren så da gikk det greit selv om det var litt kleint noen ganger det også. 

Det går seg nok til, TS. 

Anonymkode: f7e0c...51d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne hatt ei som kk som hadde samme fornavnet som min avdøde mor. Ga henne opp, hadde blitt for kleint.

Anonymkode: c53a5...407

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...