Gå til innhold

Chat med Tindermatch

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har chatta med ei jeg møtte på Tinder i noen uker nå. Av ulike grunner har vi ikke anledning å møtes fysisk før om noen uker. Jeg liker henne godt og hun gir også uttrykk for at hun liker meg. Allikevel hører jeg lite fra henne. Det er endel unnskyldninger, opptatt med mye annet. Så jeg gav henne en god anledning til å avslutte kontakten med meg, men hun var tydelig på at hun gjerne vil fortsette chatten og treffes etterhvert. Jeg blir litt stuss, hvis man ikke har 3 min i løpet av en dag til å skrive noen ord eller svare på ei melding, hvorfor vil hun ha kontakt videre? Jeg blir gående og vente/håpe på melding, men de kommer ikke. Hva bør jeg gjøre? Bare kutte eller holde ut og ikke være så forventningsfull? 

Anonymkode: 86725...e43

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke legg så mye i det før dere har møtt hverandre. Hvis hun etter det fremdeles er like fraværende så er hun ikke interessert. 

Jeg kan godt forstå henne. Har selv matchet med folk, hatt kjempekjemi på chat, for så å møtes og det er skikkelig nedtur. Prøver derfor å senke forventningene og ikke skrive så mye før et treff.

Anonymkode: 8185d...7b8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå kan jeg bare svare for meg. Men jeg kan være hun der til tider. Jeg matcher med alle jeg liker på tinder (utrolig slitsomt), så liker maks fem av gangen. Så skriver alle til meg og vil gjerne møtes. Dilemma. Dermed bruker jeg litt tid (finner unnskyldninger) for å ikke møtes så fort for å få en magefølelse på personene så jeg finner ut hvem jeg faktisk vil møte. Ofte utelukker jeg et par underveis i denne prosessen og gir da beskjed om at jeg ikke er interessert til disse. Nå er det jo ferie så er jo ikke unaturlig at det kan være hektisk, men om jeg ikke skriver til han er jeg nok lunken/usikker. Evt har jeg møtt noen andre og ser hvordan det går før jeg bestemmer meg for om jeg vil møte deg eller ikke. Kynisk sikkert, men orker ikke kaste bort tiden min heller med å møte alle som vil møte meg.. Tror ikke du skal ha noen forventning til noen før dere har møttes i person. Men om du ikke takler å bli holdt på gress i perioden før møte bør du bare droppe henne. De fleste damene jeg kjenner er som meg - har mye valgmuligheter, men det er mennene som er tålmodig som ofte får møte til slutt. 

Anonymkode: f94c4...a1a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp for å unngå at jeg har for mange chatter gående for lenge møter jeg helst matchene som fortsatt er aktuelle etter de første setningene med chat ganske raskt. Matcher stort sett bare med menn som ikke bor veldig langt bort så det et enkelt å møtes for å gå en tur. Greit å rydde unna 😜

Anonymkode: aa33c...d89

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Nettopp for å unngå at jeg har for mange chatter gående for lenge møter jeg helst matchene som fortsatt er aktuelle etter de første setningene med chat ganske raskt. Matcher stort sett bare med menn som ikke bor veldig langt bort så det et enkelt å møtes for å gå en tur. Greit å rydde unna 😜

Anonymkode: aa33c...d89

Gjør det samme. Chatter bare med en av gangen, men til gjengjeld møtes jeg helst etter bare få setninger. Er effektivt og ingen trenger å bli holdt på gress

Anonymkode: d31b1...106

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i lignende situasjon med en mann nå. Hyggelig fyr, vi har avtalt å møtes om et par uker (ikke mulighet til å møtes tidligere her heller). Men han ønsker at vi skal skrive sammen hver dag gjennom hele dagen. Det blir for intenst for min del, jeg har ikke tid eller lyst til å sitte på tlf gjennom hele dagen. Det er heller ingen flørting eller noen dypere samtale. Det gjør at jeg mister interessen. 
Hadde jeg vært deg hadde jeg skrevet mld litt sjeldnere, men fortsatt holdt kontakten inni mellom. Er hun som meg vil hun bli mer interessert, hvis hun ikke opplever mld så intense frem til dere treffes. 

Anonymkode: 41dfe...d56

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har chatta med ei jeg møtte på Tinder i noen uker nå. Av ulike grunner har vi ikke anledning å møtes fysisk før om noen uker. Jeg liker henne godt og hun gir også uttrykk for at hun liker meg. Allikevel hører jeg lite fra henne. Det er endel unnskyldninger, opptatt med mye annet. Så jeg gav henne en god anledning til å avslutte kontakten med meg, men hun var tydelig på at hun gjerne vil fortsette chatten og treffes etterhvert. Jeg blir litt stuss, hvis man ikke har 3 min i løpet av en dag til å skrive noen ord eller svare på ei melding, hvorfor vil hun ha kontakt videre? Jeg blir gående og vente/håpe på melding, men de kommer ikke. Hva bør jeg gjøre? Bare kutte eller holde ut og ikke være så forventningsfull? 

Hva mener du med det? Hvordan formulerte du det? Virker som en dårlig idé som ikke akkurat hjelper på interessen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (7 timer siden):

Hva mener du med det? Hvordan formulerte du det? Virker som en dårlig idé som ikke akkurat hjelper på interessen.

Delte noe om meg selv som for mange ville ha gjort at interessen forsvant, og skrev at det var helt i orden om personen ville avslutte kontakten. 

Takk for mange gode råd, tror jeg skal slappe helt av. Ta det som det kommer og ikke være så på hugget.Rett og slett ikke jakte en person som kanskje ikke er så interessert i utgangspunktet. Liker personen godt og vil gjerne ha en reell sjanse, så om litt avstand kan hjelpe så prøver jeg det. 

TS

Skrevet
norw skrev (7 timer siden):

Eng.

Ts, la være å forvente eller selv skrive meldinger hver dag. Så må du tro og tenke det beste. Og ha tro på deg selv, ikke virke nedlatende om deg selv. Det er turn of.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg ville ikke lagt mye i dette. Det tilhører skjeldenhetene at damer orker å vente så lenge for å treffes. Min erfaring er det stikk motsatte. De haster etter treff for å treffe deg. Blir det ikke sex på 1. treff må det bli på 2. ellers mister de lysta. 

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (36 minutter siden):

Jeg ville ikke lagt mye i dette. Det tilhører skjeldenhetene at damer orker å vente så lenge for å treffes. Min erfaring er det stikk motsatte. De haster etter treff for å treffe deg. Blir det ikke sex på 1. treff må det bli på 2. ellers mister de lysta. 

tror menn generelt er mer utålmodig, eller i hvert fall ikke mer tålmodig?

• Liker 1
Skrevet
exictence skrev (1 minutt siden):

Nå er jeg mann og har datet en del. Fellesnevneren er nesten uten unntak at damer ofte haster med det fysiske. Noen sier de ikke kan utvikle følelser før de har hatt sex. Så sånn sett er de guds gave til rundbrennerne. 

At noen menn haster er fordi de vil bare pule, men ofte blir de menn som ikke puler rundt litt revet med når en villig dame legger seg ned. Sex før man blir kjent er ganske viktig virker det som. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (44 minutter siden):

Så klassisk Hr.Aktiv kommentar....  tror han er på jakt etter løssluppen moro selv, for i følge hans innlegg er det jo bare den slags damer han finner og kommer i kontakt med....   Han må se på seg selv og valg av damer,men det er jo så klart under hans verdighet eller noe sånn :P  

exictence skrev (7 minutter siden):

jeg er enig med deg, menn er MYE mer utålmodig når det kommer til sex 

Anonymkode: f382a...f29

• Liker 2
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Nå er jeg mann og har datet en del. Fellesnevneren er nesten uten unntak at damer ofte haster med det fysiske. Noen sier de ikke kan utvikle følelser før de har hatt sex. Så sånn sett er de guds gave til rundbrennerne. 

At noen menn haster er fordi de vil bare pule, men ofte blir de menn som ikke puler rundt litt revet med når en villig dame legger seg ned. Sex før man blir kjent er ganske viktig virker det som. 

Har ikke samme erfaring

• Liker 1
Skrevet
exictence skrev (1 minutt siden):

Har ikke samme erfaring

Dater du også damer?

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (12 minutter siden):

Dater du også damer?

Nei, men opplever at menn ikke er så tålmodige,

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (13 minutter siden):

Dater du også damer?

Men har sikkert ikke truffet deg da

AnonymBruker
Skrevet

Update; 

Jeg roa ned, hun kobla seg på. Når det ble stille fra meg, var det ikke lenge før hun tok kontakt🥰
Vi er forøvrig 2 damer😜 

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Noen uker før en møtes? Ikke så lenge det jeg har venta 8 mnd’er nå på å få møte en kar. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder men det er noe med en mann som sjelden snakker om sex som ringer og er rett og slett hyggelig til meg. Aldri møtt noen slik før så føler han er verd å vente på. Pluss at vi har en fin tone oss i mellom. Han er det jeg kaller Happygolucky. Aldri sur bestandig blid, uformell, ser positivt på alt. Kan jo i det virkelige liv være helt anderledes og det vil jeg gjerne finne ut. 

poenget er at om du syns hun er verd å vente på så venter du😊. Er bare du som vet hva du orker… men hvis hun sjelden skriver osv så hadde interessen min dalt. 

Anonymkode: dd99d...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...