AprilLudgate Skrevet 17. juli 2021 #41 Del Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 10.47): Fordi jeg har en drøm om å være med i enten Luksusfellen eller Åndenes makt, og det står i vilkårene at minst 30 prosent av veggflatene må være dekket av bokstaver i form av visdomsord eller HOME/LOVE. Da øker sjansen for å bli plukket ut med opptil 70 prosent. Lysekrone og Kähler-vaser er også viktige elementer når de velger hvem som får være med. Og hvordan vet jeg egentlig at jeg skal være positiv om det ikke står med store svarte bokstaver i fem ulike fonter på stueveggen? Eller at mannen min alltid skal kiss me goodnight hvis det ikke står over senga? Anonymkode: c4a81...542 🤣😂 Har faktisk fått 2 Kahler gjenstander, og de beholdt jeg. Det ene er ei blomstervase, som jeg ikke ville kjøpt sjøl. Det andre er de husene - et moderne et. Men - de husene synes jeg faktisk er koselige på vinteren og som julepynt 🤷♀️😇 Har faktisk vurdert å kjøpe flere 😬🤫 Kiss me goodnight 🤣😅 Eller puter med han/henne - initialer eller noe sånt. Det verste er likevel brude/barnebilder over senga. Hvem vil ha sex til det liksom? Men historien om den oransje ramma ungen hadde lagd var jo 💖💖💖💖 Hadde trolig hengt den midt på veggen 😅❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #42 Del Skrevet 17. juli 2021 Enda værre med sånn Chanel og Louis Vuitton bøker til «pynt» på bordet. Noe så blodharry Anonymkode: e7f8a...5f9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eveline Skrevet 17. juli 2021 #43 Del Skrevet 17. juli 2021 Jeg synes det er fint 🙂 Liker at alle er forskjellige 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #44 Del Skrevet 17. juli 2021 Klossmajor skrev (På 13.7.2021 den 17.07): Hvis du skal rette pekefingeren på den måten der, bør du opplyse om hvilken stilart du mener er riktig. Det heter Shabby Chic..😉 Anonymkode: c1701...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #45 Del Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 13.7.2021 den 17.37): En gang gikk jeg inn på Skeidar og rett bort til de bokstavene. Jeg skrev FAEN og det ble stående der i flere dager Anonymkode: bf04d...f40 FAEN kunne jeg hatt, merker jeg😅 For alle de dagene ting går skeis! Anonymkode: a551a...b06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooria Skrevet 18. juli 2021 #46 Del Skrevet 18. juli 2021 Enda verre: "Live, laugh, love" Jeg har min egen variant: EAT.SLEEP.FUCK. 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 18. juli 2021 #47 Del Skrevet 18. juli 2021 Jeg og liker ikke de greiene der 😂😂. Ser så materalistisk ut. Bedre med atmosfæren LOVE og HOME Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #48 Del Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 13.7.2021 den 15.47): Neida. Om en lurer på om en faktisk er hjemme, er det bare å se på bokstavene så vet man det. Anonymkode: c350d...5d2 Veldig forvirrende for dem som er på besøk da 🙄 Anonymkode: 6adc5...199 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #49 Del Skrevet 18. juli 2021 Synes de som sier i heimen er verre. Da blir det ROOOOO i heimen. OMG! Anonymkode: 120a3...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigyn Skrevet 18. juli 2021 #50 Del Skrevet 18. juli 2021 Jeg har riktig nok ikke hatt det selv, men synes det finnes verre ting her i verden. Egentlig helt latterlig å så engasjert stemme i at "ja, dette er virkelig blodharry altså, huff og huff" - for det har det store, kollektive dere bestemt. Da er det vel bare å innrette seg da? Eventuelt være trygg nok på seg selv til å innrede etter egen smak, i stedet for å kaste og erstatte interiør over en lav sko, kanskje med et øøøørlite miljøperspektiv i bakhodet - kunne det vært bedre, kanskje? Men det er sikkert en fin følelse å være en del av en større gruppe som har bestemt at det er kult å latterliggjøre et mindretall da, ser den 🙂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #51 Del Skrevet 18. juli 2021 Det er folk uten egen smak som har de der blodharrye bokstaver. De følger en trend de har sett Anonymkode: edb64...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
true aspie Skrevet 18. juli 2021 #52 Del Skrevet 18. juli 2021 (endret) Det er harry og kleint, og vitner om lav kulturell kapital. Endret 18. juli 2021 av true aspie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
true aspie Skrevet 18. juli 2021 #53 Del Skrevet 18. juli 2021 Mooria skrev (7 timer siden): Enda verre: "Live, laugh, love" Jeg har min egen variant: EAT.SLEEP.FUCK. 😀 Denne liker jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 19. juli 2021 #54 Del Skrevet 19. juli 2021 Jeg synes ikke det er spesielt fint. Men folk får da ha det om de liker det. Er det Harry? Kanskje eller kanskje ikke. Jeg synes egentlig det er mer Harry å endre stil til stadighet for å ha det som er in. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 19. juli 2021 #55 Del Skrevet 19. juli 2021 Jeg vurderer å kjøpe bokstavene CAR til bilen og BOAT til båten, i tilfelle jeg plutselig får akutt Alzheimers. I tillegg til en sånn diger veggklokke som alle på Luksusfellen har. Det blir mye lettere å vite hva klokken er. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilhelmine Skrevet 19. juli 2021 #56 Del Skrevet 19. juli 2021 Jeg synes det er veldig koselig jeg da.🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #57 Del Skrevet 21. juli 2021 Voksne folk som rakker ned på andres smak er så usjarmerende Anonymkode: f1372...a5c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #58 Del Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 1.55): Det er folk uten egen smak som har de der blodharrye bokstaver. De følger en trend de har sett Anonymkode: edb64...d41 Nå vet ikke jeg hvordan det er med deg, men personlig kjøper jeg støtt og stadig ting som tilfeldigvis er trendy akkurat da, fordi jeg faktisk synes tingen er fin. Jeg kvitter meg hverken med klær eller interiørting som blir «ut», nettopp fordi jeg faktisk liker tingene og de passer til min smak. Smaken er da like mye min egen selv om ting tilfeldigvis er trendy på et eller annet tidspunkt. Jeg klarer aldri helt å avgjøre om folk er så nedlatende og dømmende mot andre som de fremstår på dette forumet, eller om de bare overdriver eller setter ting på spissen her inne for å hevde seg litt. Uansett er det stusselig å snakke negativt om andre fordi de har en annen stil enn man selv har, akkurat som om det i store og hele betyr noe og virkelig sier noe om en person. Anonymkode: ec0a9...c75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #59 Del Skrevet 22. juli 2021 On 7/17/2021 at 3:47 PM, AnonymBruker said: Enda værre med sånn Chanel og Louis Vuitton bøker til «pynt» på bordet. Noe så blodharry Anonymkode: e7f8a...5f9 Det synes jeg også 🙈 Anonymkode: 73a25...2ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #60 Del Skrevet 22. juli 2021 On 7/19/2021 at 9:41 PM, Knirke said: Jeg vurderer å kjøpe bokstavene CAR til bilen og BOAT til båten, i tilfelle jeg plutselig får akutt Alzheimers. I tillegg til en sånn diger veggklokke som alle på Luksusfellen har. Det blir mye lettere å vite hva klokken er. Dette høres slett ikke dumt ut. Faktisk rett i min gata det, passe ironisk og lite selvhøytidelig. Men, det er jo folk som fortsatt liker Shabby chic stilen? Jeg skjønner ikke annet at det må jo bare være fullstendig innenfor. Synes nesten verre med de som skal bytte stilen tvert om, fordi nå er det annet som er inn. 🤷 Bildene fra Pinterest, kilden er skrevet under. Anonymkode: 73a25...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå