Gå til innhold

Dere som har bokstaver med "HOME" og "LOVE" i heimen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Passpartou skrev (3 timer siden):

Synes det er koselig og skaper god stemning. Har et par både av Love og Home. I tillegg så har jeg en del positive sitater på veggene. Får meg glad.

😬😟

Anonymkode: 7bdc9...6ef

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fikk det av datteren min på ni år. Hun hadde kjøpt det i smug på loppemarked for sine egne oppsparte lommepenger og pakket det inn til jul og malte det oransj. Jeg elsker det. 

Dømmende folk som bare er opptatt av å følge interiørmote og snakke stygt om andre for dårlig smak kan i grunn bare dra et annet sted. 

Anonymkode: d800a...17a

Må være den absolutt eneste forklaringen som rettferdiggjør det 🙃

Anonymkode: 7bdc9...6ef

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har "Manchester united " skrevet på veggen i stuen. Rett og slett som en motvekt til alt det andre meningsløse.

Anonymkode: 01042...624

• Liker 1
Skrevet

Eg vil ha KJÆRLEIK på hylla!

(men har ikke lagt kjærleiken på hylla) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

0jhhhbrnvua41.jpg?width=640&crop=smart&a

http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2013/134/5/f/et_phone_home_by_brandtk-d65asj0.jpg

Anonymkode: fbab5...957

• Liker 5
Skrevet

Kleint.

Skrevet
Frida skrev (24 minutter siden):

Eg vil ha KJÆRLEIK på hylla!

(men har ikke lagt kjærleiken på hylla) 

Kjenner du noen som kan skjære ut bokstaver til deg, har du en salg-suksess for noen måneder. Hadde jeg vært nødt til å ha bokstaver i heimen, hadde det blitt orde kjærleik. Synes det er så fint.

• Liker 2
Skrevet
Honey Dew skrev (3 timer siden):

Kjenner du noen som kan skjære ut bokstaver til deg, har du en salg-suksess for noen måneder. Hadde jeg vært nødt til å ha bokstaver i heimen, hadde det blitt orde kjærleik. Synes det er så fint.

Enig. Kjærleik er et nydelig ord, men tror ikke jeg kjenner ingen som kan skjære ut. Men hvem vet, folk har så mange skjulte talenter, vi så jo det i denne tråden  - veldig mange laget de "lekreste kreasjoner" av fugeskum.  

Har forresten en del isopor liggende akkurat nå, så jeg kan jo prøve selv 😄 Fint materiale å øve på. Tror jeg står over fugeskum da, mangler den store kjærleiken for det materialet! 😬

• Liker 3
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fordi jeg driter litt i hva andre måtte mene. :)

Jeg har bokstavene "love" på en bilderamme med familie og venner. Rammen var fin, så enkelt var det. 

Forøvrig har ikke utdanningsgraden min noen innvirkning på dette, men jeg er høyt utdannet i et yrke som krever høyt snitt for å komme inn på, om det skulle være av interesse. :)

Anonymkode: c4138...6f9

Hvorfor på engelsk? Er ikke du /dere norske? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier alltid fjerne m'en i Home hos folk 

Anonymkode: e67d6...381

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker den trenden! Har flere bilder i svart hvitt med sitater på både norsk og engelsk som henger på samtlige rom i huset. Har kun lysekroner, alt av interiør er i lyse og delikate farger! 

Anonymkode: b57c1...8fc

Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Edie, adm.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg har en drøm om å være med i enten Luksusfellen eller Åndenes makt, og det står i vilkårene at minst 30 prosent av veggflatene må være dekket av bokstaver i form av visdomsord eller HOME/LOVE. Da øker sjansen for å bli plukket ut med opptil 70 prosent. Lysekrone og Kähler-vaser er også viktige elementer når de velger hvem som får være med.

Og hvordan vet jeg egentlig at jeg skal være positiv om det ikke står med store svarte bokstaver i fem ulike fonter på stueveggen? Eller at mannen min alltid skal kiss me goodnight hvis det ikke står over senga? 

Anonymkode: c4a81...542

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
DEN NAKNE GARTNER skrev (10 timer siden):

Hvorfor på engelsk? Er ikke du /dere norske? 

Må alt jeg eier være på norsk, fordi jeg er norsk? Det var nytt for meg, i så fall. :)

Hvorfor på engelsk? Nei, det var det de solgte da, og rammen var fin. Derav kjøpte jeg den. Ikke noe mer komplisert enn som så. Forøvrig kjøpte jeg den i tiden da dette var svært populært, men skal jeg virkelig kaste den igjen da, fordi det ikke er populært lengre? Nei, den henger fint i trappen enda, kjenner virkelig ikke på et behov for å kaste den, for å eventuelt bli "kul" nok, for andre. :)

Anonymkode: c4138...6f9

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det i leiligheten min for 10 år siden. Husker venninna mi hadde skrift på veggen over tvn, og jeg hadde såå lyst på det jeg også. Nei, huff så grusomt. Den der stilen har jeg kvittet meg med for lenge siden.

Anonymkode: 8949d...2f3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 10.47):

Fordi jeg har en drøm om å være med i enten Luksusfellen eller Åndenes makt, og det står i vilkårene at minst 30 prosent av veggflatene må være dekket av bokstaver i form av visdomsord eller HOME/LOVE. Da øker sjansen for å bli plukket ut med opptil 70 prosent. Lysekrone og Kähler-vaser er også viktige elementer når de velger hvem som får være med.

Og hvordan vet jeg egentlig at jeg skal være positiv om det ikke står med store svarte bokstaver i fem ulike fonter på stueveggen? Eller at mannen min alltid skal kiss me goodnight hvis det ikke står over senga? 

Anonymkode: c4a81...542

Jeg tror åndene blir jævlig provosert av all skrift brukt i interiøret. 
Vil du ha spøkelser på besøk, så gå til anskaffelse av bokstaver og skilt. For å øke sjansen, husk skrift på tekstiler og kopper også. 
Skjønner godt at gespenstene blir forbanna når det står LOVE LIFE med store bokstaver på veggen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne finne på å ha det der FORDI folk syns det er harry, for jeg liker å være harry . Hvorfor skal jeg bry meg om hva folk mener om mitt hjem? Det er jeg som skal bo der . Hurra for at mennesker har hver sin stil og hurra for de som tør å ha sin stil uten å bry seg om det er SÅÅÅ 2010 !

Anonymkode: 530cd...4e7

• Liker 6
Gjest Lunaris
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 9.18):

Jeg pleier alltid fjerne m'en i Home hos folk 

Anonymkode: e67d6...381

Jeg bytter den ut med en R, samme greia.

Helgeline skrev (16 timer siden):

Jeg tror åndene blir jævlig provosert av all skrift brukt i interiøret. 
Vil du ha spøkelser på besøk, så gå til anskaffelse av bokstaver og skilt. For å øke sjansen, husk skrift på tekstiler og kopper også. 
Skjønner godt at gespenstene blir forbanna når det står LOVE LIFE med store bokstaver på veggen.

🤭😂

AnonymBruker
Skrevet

Topp det hele med en Kähler-vase, og samlingen er komplett.

Anonymkode: 6324b...561

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat disse bokstavene har jeg aldri eid, men jeg har nok av ting som fullstendig utdatert likevel 😄  Mye av det som finnes i mitt hjem har jeg hatt i over tredve år, og jeg har ingen spesiell stil.  Jeg er opptatt av interiør, men omgir meg bare med møbler og ting som jeg liker og bryr meg lite om hva andre mener.  (Ettersom mote og trender kommer tilbake med jevne mellomrom har jeg stort sett alltid noe som er in og trendy, og noe som er helt ut 😉)

At noen føler trang til å rakke ned på/ degradere andre mennesker ut i fra hvordan de velger å ha det hjemme hos seg, det slår jo bare tilbake på dem selv og deres egen personlighet.....  

Anonymkode: 16f39...66c

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...