AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Del Skrevet 13. juli 2021 Hvorfor?? Anonymkode: da6f1...781 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passpartou Skrevet 13. juli 2021 #2 Del Skrevet 13. juli 2021 Synes det er koselig og skaper god stemning. Har et par både av Love og Home. I tillegg så har jeg en del positive sitater på veggene. Får meg glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. juli 2021 #3 Del Skrevet 13. juli 2021 De er forvirret når det kommer til hvor de bor og må hele tiden bli påminnet om det. Ordet LOVE har de fremme, slik at de ikke skal glemme at de må elske samboeren/ektefellen og evt. barn. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #4 Del Skrevet 13. juli 2021 Synes det er teit. Spesielt HOME... Anonymkode: 21719...f7f 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 13. juli 2021 #5 Del Skrevet 13. juli 2021 Huff ja, det der er kleint og ikke pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 Populært innlegg #6 Del Skrevet 13. juli 2021 Blir litt for «Livets harde skole» for min del. Anonymkode: 49922...d10 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 13. juli 2021 #7 Del Skrevet 13. juli 2021 Hver sin lyst. Vil ikke ha det sjøl, men hvis folk absolutt vil ha det... jeg har sikkert ting i mitt hjem som andre (de med HOME-bokstavene) ikke liker. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #8 Del Skrevet 13. juli 2021 Fordi jeg driter litt i hva andre måtte mene. Jeg har bokstavene "love" på en bilderamme med familie og venner. Rammen var fin, så enkelt var det. Forøvrig har ikke utdanningsgraden min noen innvirkning på dette, men jeg er høyt utdannet i et yrke som krever høyt snitt for å komme inn på, om det skulle være av interesse. Anonymkode: c4138...6f9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #9 Del Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Synes det er teit. Spesielt HOME... Anonymkode: 21719...f7f Neida. Om en lurer på om en faktisk er hjemme, er det bare å se på bokstavene så vet man det. Anonymkode: c350d...5d2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 Populært innlegg #10 Del Skrevet 13. juli 2021 Jeg fikk det av datteren min på ni år. Hun hadde kjøpt det i smug på loppemarked for sine egne oppsparte lommepenger og pakket det inn til jul og malte det oransj. Jeg elsker det. Dømmende folk som bare er opptatt av å følge interiørmote og snakke stygt om andre for dårlig smak kan i grunn bare dra et annet sted. Anonymkode: d800a...17a 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #11 Del Skrevet 13. juli 2021 Tja, sikkert fordi de liker det 🤔 Hvorfor har du det interiøret du har? Fordi du liker det? Anonymkode: 731fa...6e9 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 13. juli 2021 #12 Del Skrevet 13. juli 2021 Sjangeren med interiør heter vel "Trash chic". Det er ment å se litt harry og småfint ut. I Norge er slik bruk av engelske låneord et tegn på at man er arbeiderklasse/underklasse/frisør/mangler høyere utdanning. Antar det er fordi disse menneskene aldri leser norsk, men ser enormt med amerikansk tv. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #13 Del Skrevet 13. juli 2021 Når dette først ble trendy så var det jo litt wow-faktor over det hele. Litt amerikanisert kanskje. Men den stilen er jo over for lengst. De bokstavene kom vel for fullt med shabby chic-stilen, den er jo for lengst forbi og folk kunne ikke få ut alt det hvite fæle fort nok. Men de bokstavene er det mange som fremdeles knuger på. Veldig mange 50-60 år gamle kjerringene med crocs og strikketøyet i fanget som holder liv i det der tror jeg. Anonymkode: 2d4f0...e1a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #14 Del Skrevet 13. juli 2021 Det er merkelig hvordan så mange her på KG ikke har intelligens nok til å tenke ut det mest åpenbare svaret: fordi de liker det. Anonymkode: f49cf...3de 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #15 Del Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er merkelig hvordan så mange her på KG ikke har intelligens nok til å tenke ut det mest åpenbare svaret: fordi de liker det. Anonymkode: f49cf...3de De er så intelligente at de klarer å kamuflere nedlatenheten sin bak et uskyldig spørsmål så vi ikke forstår at de egentlig mener "I am above you. Peasants." (skrev det på engelsk fordi det viser at jeg er kul) Anonymkode: d6a3e...b45 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #16 Del Skrevet 13. juli 2021 I love God♥️ Anonymkode: c185e...ee6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #17 Del Skrevet 13. juli 2021 Realverdien skrev (26 minutter siden): Sjangeren med interiør heter vel "Trash chic". Det er ment å se litt harry og småfint ut. I Norge er slik bruk av engelske låneord et tegn på at man er arbeiderklasse/underklasse/frisør/mangler høyere utdanning. Antar det er fordi disse menneskene aldri leser norsk, men ser enormt med amerikansk tv. Du, hvis du skal komme med en referanse til en stilart så bør den være riktig. Anonymkode: aff69...723 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 13. juli 2021 #18 Del Skrevet 13. juli 2021 Det er ikke noe for meg personlig, men hvis mange trives med det så er jo det flott Poenget med hjemmet er at man selv trives. Om andre syns det er dekorert annerledes enn hva de ville ha gjort selv, hva så? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 13. juli 2021 #19 Del Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Du, hvis du skal komme med en referanse til en stilart så bør den være riktig. Anonymkode: aff69...723 Hvis du skal rette pekefingeren på den måten der, bør du opplyse om hvilken stilart du mener er riktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #20 Del Skrevet 13. juli 2021 En gang gikk jeg inn på Skeidar og rett bort til de bokstavene. Jeg skrev FAEN og det ble stående der i flere dager Anonymkode: bf04d...f40 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå