Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt på balkongen her om dagen og tok en øl. Jeg svelget feil og da jeg hostet så prompet jeg samtidig, ikke bare en men tre ganger etter hverandre. Jeg hørte ikke selv hvor høyt det var fordi jeg hadde musikk på ørene, men er ganske sikker på at naboen var ute. Jeg tok ut øreproppene, og hørte heldigvis ingen latter da. Hadde dere brydd dere om dette hvis dere hørte naboen ha et sånt uhell? Jeg er faktisk redd for at naboen skal si noe neste gang vi møter på hverandre. Flaut 🙈

Anonymkode: c8401...4ee

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er flauere med champagnekorkene.

Anonymkode: 625ec...bde

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Shit happens :)

Skrevet

Hvis naboen sier noe er det han som er rar. Folk må da få prompe i eget hjem🤣

• Liker 2
Skrevet

Glem det og gå videre. Det har naboen gjort.

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Hvorfor skulle naboen si noe om det? De fleste pleier å holde kjeft om sånt. Jeg tror det er få som konfronterer naboer med at de prompet på balkongen liksom. 

Bor man tett så må man nesten bare forvente å kunne høre litt av hvert. Hadde det vært meg så hadde jeg ikke brydd meg. Jeg hadde i hvert fall ikke tenkt at det var noe jeg skulle konfrontere naboen med :P

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg hørt naboen prompe, så hadde jeg sikkert smilt litt, også glemt det. 

Anonymkode: 9234a...1aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
MapleSirup skrev (4 minutter siden):

Glem det og gå videre. Det har naboen gjort.

Det håper jeg virkelig. Og at han eller kona kommer på det neste gang de ser meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det håper jeg virkelig. Og at han eller kona kommer på det neste gang de ser meg. 

*IKKE kommer på det *

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg hørt at noen "slapp seg" på den måten der, så hadde jeg automatisk tenkt at vedkommende trodde h*n var alene og det var fritt frem å slippe en fis eller to. Hadde hvertfall ikke sagt noe. 

Anonymkode: 95146...427

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min prompa høyt og vi er vegg i vegg med naboen. Ingen brydde seg og livet gikk videre. 

Anonymkode: f7117...226

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde jeg hørt at noen "slapp seg" på den måten der, så hadde jeg automatisk tenkt at vedkommende trodde h*n var alene og det var fritt frem å slippe en fis eller to. Hadde hvertfall ikke sagt noe. 

Anonymkode: 95146...427

I mitt tilfelle så var det et uhell. Det var fordi jeg hostet. Må ha hørtes skikkelig komisk ut 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

I mitt tilfelle så var det et uhell. Det var fordi jeg hostet. Må ha hørtes skikkelig komisk ut 🙈

Det finnes ingen som ikke promper. Som voksen blåser jeg i om det skjer. Sier kjapt unnskyld og er ferdig med det. Har da skjedd de aller fleste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle promper til og med kjendiser.

Jeg jobbet bak scenen på en TV produksjon og der sto jeg ved siden av Staysman som slapp den ene brakeren etter den andre, og bare lo høyt etterpå?

Anonymkode: f242a...603

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som er vel bevart vil finne på å si noe 😝 da har du isåfall litt av en moroklump til nabo!

Jeg synes heller ikke promp er noe å le høyt av. Hadde jeg hørt en nabo prompe hadde jeg sikkert bare tenkt at vedkommende trodde det ikke var noen andre der, hadde jeg vært 1 m bak hadde jeg kanskje tenkt «æsj», men så tett var dere vel ikke.

Anonymkode: a70ee...494

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...