AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 For min del er jeg ganske lei. Anonymkode: 829ca...fd2 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #2 Skrevet 13. juli 2021 Jeg elsker Marvel filmene, syns det er kjempegøy! Men rart tidspunkt å klage nå, siden det ikke har vært nye filmer på en stund nå. Har ikke sett noen reklame for Marvel filmer før nå når Black Widow kom ut pga pandemien og film utsettelser.... Anonymkode: 1b357...df4 3
Nuith Skrevet 13. juli 2021 #3 Skrevet 13. juli 2021 Elsker Marvel, mer for humoren enn for superhelt-biten, men det fungerer jo som en grei ramme. Har sett alle Marvel-filmene, de fleste flere ganger. Følger med på Loki nå, og skal se Black Widow så fort jeg får mulighet. 1
Gjest TheCatLady Skrevet 13. juli 2021 #4 Skrevet 13. juli 2021 Jeg er egentlig ikke så fan av Marvel og liker bedre karakterene fra DC comics. Eller liker Deadpool veldig godt. Jeg har sett litt superheltfilmer i det siste så er ikke lei. Mulig jeg ikke følger med noe særlig, men har ikke opplevd mye reklame for det.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #5 Skrevet 13. juli 2021 Det har blitt litt vell mye for min del. For meg personlig så var det over med Avengers Endgame. The Infinity Saga er og vil alltid være starten og slutten for min del. "Phase four" er bare bullshit og laget for å tjene penger, av ren grådighet fra studioet sin side. Vet at Spider-man Far from home er med i infinity saga, men den passer liksom ikke helt inn for min del og for meg så er endgame slutten. Jeg har favoritte, men jeg ser ikke alle for det om. Altså jeg liker første deadpool, men er ikke så begeistret for de andre. Ble for mye av det gode for min del, sett de en gang og det er mer enn nok. Samme med Ant-man. Normalt når jeg ser filmer i en saga/serie, så må jeg se alle, fra start til slutt. Harry potter f.eks så må jeg se hele pluss fantastic beasts filmene til slutt, etter hverandre, ingen unntak. Jeg kan ikke bare se første Narnia filmen, jeg må se alle. Eneste serien jeg kan hoppe over en film er med Twilight sagaen for jeg hater New moon av hele mitt hjerte og jeg hopper alltid over den filmen. 😂 Når det kommer til Marvel så klarer jeg bare ikke å fullføre alle på rad, fordi det blir for mye og fort oppbrukt og vannet ut. Så jeg ser ofte bare første Thor filmen uten å føle en trang til å se de andre. Anonymkode: 54532...e19
K.B. Skrevet 13. juli 2021 #6 Skrevet 13. juli 2021 Har ikke sett en superhelt film på flere år. Har i det hele tatt sett lite film, langt mellom gode filmer. Det siste jeg så var The Irishman på Netflix, også venter jeg på Road runner dokumentaren om Bourdain.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #7 Skrevet 13. juli 2021 Har likt det meste som har kommet til nå, men er ikke så interessert i tv-seriene, og heller ikke i de nye filmene som skal komme. Unntaket av "de nye filmene" er Black Widow og filmene som allerede er en del av serien (Spider-man, Thor...) - disse skal jeg se. Anonymkode: 8b7cd...d6f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #8 Skrevet 13. juli 2021 Har ikke sett en eneste Marvel film på over 10 år. Eneste superhelt/comic film jeg har sett de siste 10 år er Shazam og Joker, og begge er DC Anonymkode: 17a28...2fc 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #9 Skrevet 13. juli 2021 Lei av Marcel, likte DC's Znyderverse bedre. Foretrekker mørkt og dystert fremfor onelinere. Anonymkode: f5c4b...423 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #10 Skrevet 13. juli 2021 Har en mann som eeelsker Marvel, så jeg tror jeg har fått litt "overdose" Er ikke lei reklame, for ser lite TV. Og når jeg gjør det spoler jeg over reklamen. Gjør ikke dere det? Anonymkode: 68473...be4
Gjest Powermonger Skrevet 15. juli 2021 #11 Skrevet 15. juli 2021 Liker Iron Man, resten kan du få billig.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #12 Skrevet 15. juli 2021 On 7/13/2021 at 7:59 PM, AnonymBruker said: Har en mann som eeelsker Marvel, så jeg tror jeg har fått litt "overdose" Er ikke lei reklame, for ser lite TV. Og når jeg gjør det spoler jeg over reklamen. Gjør ikke dere det? Anonymkode: 68473...be4 Det er ikke alle som kan det. De få gangene jeg ser tv er det lineært. Anonymkode: 522c7...bed
Kvittering Skrevet 15. juli 2021 #14 Skrevet 15. juli 2021 Når jeg ser en Marvel film, vet jeg hva jeg kan forvente. Og jeg liker det. Morsomt med et slikt univers, og heldigvis er det frivillig å se filmene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå