Gå til innhold

Deodorant til mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale meg en god deodorant for menn? Fått tips om Biotherm fra før, er det noen andre jeg bør vurdere?

Helst effektiv og bra med nøytral lukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann bruker enten Clarins, Decleor eller Nivea.

Alle de har nøytral lukt og finnes for sensitiv hud.

Han trener en del og bruker disse-som han kjøper om og om igjen. Tror nok de er effektive og bra da :)

Skrevet

Som sagt: Biotherm ;) Jeg kjøpte Clarins til sambo, men han påstår den ikke funker i det hele tatt, så han gikk og kjøpte Biotherm selv rett etterpå.

Skrevet
Som sagt: Biotherm ;) Jeg kjøpte Clarins til sambo, men han påstår den ikke funker i det hele tatt, så han gikk og kjøpte Biotherm selv rett etterpå.

Men hva heter den da? finnes det bare en type som er for menn eller?

Skrevet
Men hva heter den da? finnes det bare en type som er for menn eller?

Masekjerring ;) Den heter Biotherm Homme Day Control deodorant Anti-perspirant roll-on with activated mineral complex. (Jeg gikk på badet for å hente den). Koster ca 160-170,-

Skrevet

Mannen min påstår at MUM for menn er den beste for ham - billig og god.

Skrevet

Min samboer sverger til Sterilan actve reserve (grå kork og gjennomsiktig plast).

Han har en veldig fysisk og aktiv jobb.

Jeg har kjøpt 100-talls av andre deoer, men det der den der han vil ha... :roll:

Skrevet

Min sverger til biotherm sin, og jeg har ingenting å si på lukten hans. Så den funker iallefall :)

• 11 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at denne tråden er hinsides eldgammel, men vet noen hvor man får kjøpt MUM for menn?

Anonymkode: a4538...acb

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at denne tråden er hinsides eldgammel, men vet noen hvor man får kjøpt MUM for menn?

Anonymkode: a4538...acb

Selges knapt i Norge lengre men finnes rimelig online. 

Anonymkode: 2d0a5...914

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...