AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 Er det bare meg som syns det er litt rart, til jul for eksempel skriver hen kun en ting. Da er det jo en bestilingsliste og ikke en ønskeliste. Anonymkode: 32be5...5dc
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #2 Skrevet 13. juli 2021 Hva med at du snakke med den aktuelle familiemedlem istedenfor å kaste bort tid på nettet? Du har en munn, ikke sant? Anonymkode: efb25...034
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #3 Skrevet 13. juli 2021 Nei, der synes jeg ikke er rart. Jeg har flere i min familie som ikke nødvendigvis synes jul er så koselig og gøy som oss andre. Flere av de vil egentlig ikke ha gaver, men for å bidra til julestemning for barnas skyld blir de med. Jeg synes det er veldig greit, da vet jeg nøyaktig hva jeg skal kjøpe til vedkommende og h*n blir fornøyd. Mange har nok fra før, og ser på mye som unødvendig søppel noe jeg er enig i. Anonymkode: 14c98...028 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #4 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, der synes jeg ikke er rart. Jeg har flere i min familie som ikke nødvendigvis synes jul er så koselig og gøy som oss andre. Flere av de vil egentlig ikke ha gaver, men for å bidra til julestemning for barnas skyld blir de med. Jeg synes det er veldig greit, da vet jeg nøyaktig hva jeg skal kjøpe til vedkommende og h*n blir fornøyd. Mange har nok fra før, og ser på mye som unødvendig søppel noe jeg er enig i. Anonymkode: 14c98...028 Tenker det ikke blir noen overraskelse av å bare skrive en ting, sikkert bare jeg som er rar. Anonymkode: 32be5...5dc
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #5 Skrevet 13. juli 2021 Jeg er en sånn som kun har en ting på ønskelista, jeg har absolutt alt jeg trenger og dersom det er noe jeg plutselig oppdager at jeg har behov for, venter jeg ikke til bursdag/jul så jeg kan ønske meg det. I tillegg synes jeg jul bare er masse stress og styr, for min del kunne vi kutta ut hele greie, så mitt ønske er alltid klær. Anonymkode: a5c9a...6fe
Million Skrevet 13. juli 2021 #6 Skrevet 13. juli 2021 Du er ikke tvunget til å følge "ønskeliste/bestillingsliste" heller. Velg noe eget du synes passer bra som gave til vedkommende. Det er fritt frem å selv velge gaven (og prisnivået) man vil gi til noen. Blir vedkommende tydelig sur fordi h*n fikk noe annet enn det "bestilte", så bare sier du at "greit, da kan vi like gjerne si at vi utveksler ikke gaver til jul og bursdag fra nå av. Vi dropper den greia".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå