Gå til innhold

Suite på Plaza i Oslo, er det oppskrytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg vil overraske mannen min med et overraskelse opphold på Plaza i Oslo og vil slå til med suite, noe vi ALDRI gjør. Tror det kan være gøy, men jeg vet ikke om det er verdt det? Er det et dobbeltrom litt i høyden med morgenkåper liksom? Det er så lite omtale og bilder. Vit bare at det er soverom og stue og bad…

Jeg er ikke flink på å søke opp ting så kanskje alt har gått rett over hodet mitt? Det som står på Raddison Blu maler ikke er så tydelig bilde. Er det noen her som kan gi en omtale? 

Setter pris på det, takk 🙏🏻

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, Plaza er ikke noe å skryte av, er ganske ordinært. Hadde bryllupsnatta det og det var helt greit, men ikke mer.

Hadde heller booket på Grand. Gammelt, sjarmerende og med en knall beliggenheten.

Anonymkode: 34540...d8d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Bortkasta, ta et dobbeltrom på et Thon hotel(for eks astoria/slottsparken). Bruk resten av pengene på mat og hygge :) 

Hilsen tidligere luksusdyr.

Anonymkode: c5d1c...785

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

The hub er kjempefint! 😀 Anbefales på det varmeste. Beste frokostbuffeten jeg har opplevd! 🤤

Anonymkode: 03530...c42

• Liker 4
Skrevet (endret)

Plaza var ganske slitent sist jeg bodde der. Vil faktisk påstå at Radisson Scandinavia er en god klasse over Radisson Plaza. Vil du ha luksus ville jeg uansett satset på Amerikalinjen eller The Thief. Har aldri bodd på Grand, men det er sikkert flott der også.

Vil du gjøre det litt billigere er The Hub og Christiania Teater også veldig bra.

Endret av Jdz
  • Liker 4
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger😃👍 da blir det nok ikke Plaza…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hollydoll skrev (56 minutter siden):

Hei, jeg vil overraske mannen min med et overraskelse opphold på Plaza i Oslo og vil slå til med suite, noe vi ALDRI gjør. Tror det kan være gøy, men jeg vet ikke om det er verdt det? Er det et dobbeltrom litt i høyden med morgenkåper liksom? Det er så lite omtale og bilder. Vit bare at det er soverom og stue og bad…

Jeg er ikke flink på å søke opp ting så kanskje alt har gått rett over hodet mitt? Det som står på Raddison Blu maler ikke er så tydelig bilde. Er det noen her som kan gi en omtale? 

Setter pris på det, takk 🙏🏻

Hadde heller booket på The hub( tidligere Royal Christiania). Veldig flotte rom/suiter :) 

Anonymkode: 44353...785

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke-Ts her. Men på The hub er det kun 160 cm senger!? Hva er det for noe, for et såpass nytt hotell. Vil jeg våkne av en albue i trynet midt på natta så drar jeg dit med mannen i hvert fall.

Anonymkode: b6c5e...3e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått for The Hub også - i allefall hvis de har åpnet bassenget/spaet igjen nå. Var der med familien i et stort rom, fantastisk lounge og frokostsal, og vi brukte bassenget en god del.

Forresten: Hvis basseng og badstuer ikke er noe for dere, ville jeg kostet på meg Amerikalinjen! Har aldri vært der, det ligger litt over mitt prissjikt, men har alltid ønsket å bo der. Så kan du reservere lunsjbord i salen der de har live musikk i helgene....

Anonymkode: 1a1dc...a30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heller et vanlig rom på Amerikalinjen enn en suite på plaza, f.eks.

Anonymkode: 1a1dc...a30

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Suite på the hub var veldig bra! Bodde der bryllupsnatten. Har dog ikke bodd på plaza. Skal dere være mye på rommet? Hvis ikke syns jeg selv det er litt vaste. Hvis dere er ute å opplever ting i byen og det kun er soving så ville jeg brukt pengene ute på mat feks. 

Anonymkode: de7bd...e87

AnonymBruker
Skrevet

Ville aldre valgt Plaza. Foretrekker Continental foran Grand og Amerikalinjen. Ikke vært på The Thief eller The Hub.

Anonymkode: be655...9f9

AnonymBruker
Skrevet

The Thief er bra! 🤩 

Ikke vært på The Hub, men tror det også er bra. 

Anonymkode: 82a5f...810

AnonymBruker
Skrevet

Amerikalinjen er superromantisk og lukseriøst!

Anonymkode: 1ab5f...f1f

Skrevet

Hvis du først har tenkt å bruke litt penger på rommet og komforten, så ville jeg tittet på Camillas hus bak slottsparken. Et super-romantisk hotell med få rom, alle med egenart, super service og de beste hotellsengene jeg noen gang har ligget i. The Thief er også et bra alternativ, samt Hotell Bastion. 
The Hub ville jeg styrt langt unna, var der i fjor sommer og det er vel den verste hotellopplevelsen vi har hatt noen gang. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke Plaza! Det er ikke et bra hotell, det lever på navnet, og ryktet det hadde på 90-tallet. Nå er det utdatert og tacky. 

Anonymkode: 79f0d...9e9

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit rom og god room service. Men hadde jeg visst på forhånd at jeg skulle få kjeft av muslimske menn i kjortel på utsiden når jeg tok meg en røyk fordi det var ramadan, eller at jeg ble vitne til en syrisk flyktning som klatret over resepsjonsdisken midt på natten så resepsjonisten skrek, så hadde jeg valgt et annet sted å kose meg. 

Anonymkode: 9937a...d63

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke Plaza! Det er ikke et bra hotell, det lever på navnet, og ryktet det hadde på 90-tallet. Nå er det utdatert og tacky. 

Anonymkode: 79f0d...9e9

Hva slags rykte hadde det på 90-tallet? Forbinder hotellet med det mystiske drapet, egentlig, av kvinnen som ligger på sengen og med døren låst på en rar måte. 

Anonymkode: b4293...11a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...