Gå til innhold

Blodprøver på syklusdag 6?

Petronella83

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å bli gravid siden oktober, og skal ta blodprøver nå for å sjekke fertiliteten. De skal tas på CD 2-5, samt 21-22. Pga ferietur fikk jeg ikke tatt de forrige syklus, og i dag er jeg på syklusdag 5. Vi kommer hjem fra ferie i ettermiddag, så det jeg lurer på nå er om jeg skal reise og ta de prøvene i morgen, eller om jeg må vente til neste syklus igjen. Er det stor forskjell på å ta de på CD 5 og 6, tror dere? Er så kjedelig å måtte vente enda runde før jeg får noe svar..🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Petronella83 said:

Jeg har prøvd å bli gravid siden oktober, og skal ta blodprøver nå for å sjekke fertiliteten. De skal tas på CD 2-5, samt 21-22. Pga ferietur fikk jeg ikke tatt de forrige syklus, og i dag er jeg på syklusdag 5. Vi kommer hjem fra ferie i ettermiddag, så det jeg lurer på nå er om jeg skal reise og ta de prøvene i morgen, eller om jeg må vente til neste syklus igjen. Er det stor forskjell på å ta de på CD 5 og 6, tror dere? Er så kjedelig å måtte vente enda runde før jeg får noe svar..🙄

Jeg tror det er lurt å vente, så slipper du å lure i ettertid på om testen var riktig. Hormonene kan variere veldig fra dag til dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...