AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 Jeg har lenge slitt med nedsatt sexlyst etter at vi fikk barn. Det er først når vi kommer i gang med selve sexen at jeg synes det er deilig. Forspill med klining, ta på hverandre og dra det ut i det uendelige gjør bare at den lille lysten som evt skulle dukke opp forsvinner helt… Igår gikk vi «rett på sak» og det er faktisk første gang på lenge jeg virkelig har hatt skikkelig glede av sex. Er det flere enn meg som rett og slett trives best med å skippe forspillet og bare kjøre på? Anonymkode: 58f77...2b8 2
Hr. Aktiv Skrevet 13. juli 2021 #2 Skrevet 13. juli 2021 Finnes det noen fasit på dette egentlig? Jeg synes seksualiteten forandrer seg hele tiden. Så hvorfor ikke fortsette litt der du nå slapp og bare nyt? Det er bare du som har fasiten her egentlig.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #3 Skrevet 13. juli 2021 Jeg er også ganske rett på sak, liker at han tar for seg...da tenner jeg raskt. Da vil jeg ha k*ken inn meg Kjappiser er nok min greie, så kos og masse nærhet etterpå. Liker at han styrer det, vi har sex 4-5 ganger i uka hvertfall. Ofte doggy nå pga skjørt/kjole og sommer....så da tenner jeg raskt når han vil ha meg. Tar meg på hoftene og gnir seg inntil, forteller at han vil knulle meg....😍. Da er jeg ikke vanskelig å be. Lange økter har aldri vært min greie, da dør lysten ut. Suger han gjerne utenom dagene vi har samleie, gleden av å se han nyte det tenner meg maks. Anonymkode: bee20...915 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #4 Skrevet 13. juli 2021 Det er vel ikke så mange kvinner som klarer har sex uten noe som helst oppvarming? Jeg blir ikke våt nok til penetrering av 2 kyss. Anonymkode: 96721...ea5
Trolltunge Skrevet 13. juli 2021 #5 Skrevet 13. juli 2021 Det er jo ikke nødvendig med langt forspill om man er kåt på forhånd. Derimot dumt å droppe det om kvinnen ikke er klar for sex. Jeg tenker dette er situasjonsavhengig. 4
MapleSirup Skrevet 13. juli 2021 #6 Skrevet 13. juli 2021 Det har kommer og gått gjennom årene. Er ikke så tålmodig av meg, så tar gjerne et godt etterspill isteden😊 Evt bare en dusj🙅🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #7 Skrevet 13. juli 2021 Enig. Liker at han er spontan og har lyst på meg. Bare å gå inn direkte. Bare når vi har analsex pleier vi å ha foreplay. Må bli våt nok der bak Anonymkode: 34b9e...4a5
Østkantgutt1913 Skrevet 13. juli 2021 #8 Skrevet 13. juli 2021 Er nok forskjellige alle på dette også.. Men jeg har aldri vært borte i ei som ikke liker et godt forspill, bare å bruke fantasien der
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #9 Skrevet 13. juli 2021 Jeg setter pris på litt klining, men kan gjerne gå rett på sak og. Liker å bare bli tatt, eller gitt beskjed om å sette med på han. DET gjør meg mest kåt. Anonymkode: 720d4...7ef
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #10 Skrevet 13. juli 2021 Jeg foretrekker sex uten forspill eller med lite forspill (et minutts slikking). Langvarig slikking er kjeeeeedelig og jeg blir kåt umiddelbart når vi har sex. Synes det er ufattelig mye mer tennende med rett på sak og kjappis. Anonymkode: 03598...929
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå