AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 Her kan enkelte komme med sine geniale kommentarer angående hva de tenker om abort, slik at dere ikke avsporer andre abort-tråder. Bare hyggelig! Anonymkode: dc8e1...2ba
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #2 Skrevet 13. juli 2021 Det er ikke noe å tenkes. Bare se hvor mange klager her på om barna har ødelagt livet deres. Anonymkode: 4b700...7c1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #3 Skrevet 13. juli 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke noe å tenkes. Bare se hvor mange klager her på om barna har ødelagt livet deres. Anonymkode: 4b700...7c1 For man ødelegger liksom ingens liv med en abort... 🙄 Anonymkode: 3d993...2b7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #4 Skrevet 13. juli 2021 Hva andre kvinner velger å gjøre med sin egen kropp er deres valg. Hvilke situasjoner og ting som ligger bak et abort valg er også kvinnens privat sak. JEG har ingenting med hvorfor og hvordan andre kvinner tar valg for seg selv. konsentrerer meg om meg selv og mine egen valg, og hva andre velger er ikke noe jeg bruker energi på. abort er lovlig i Norge, og de bryter ingen lov ved å utføre en abort. Anonymkode: acfd7...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå