AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 Jeg er alene med barna en uke til da mannen fortsatt jobber. Vi har ingen familie i nærheten å venner er på ferie. Været er ok. Hva kan vi finne på? Jeg er blank! Stranda er stress når jeg er helt alene. Lekeplasser begynner å litt kjedelig, selv for 3åringen jeg orker ikke en uke med skjerm! Anonymkode: ad1e1...2d8
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #2 Skrevet 13. juli 2021 Vi pleier å ta med en pose med sandleker og "låne" en barnehage etter stengetid - da har de masse å leke med på et innesperret område, sånn at jeg kan slappe litt av. Har mange barnehager i området som vi roterer mellom. Ellers går vi tur i skogen, i 3-åringens tempo, og ser på alt det fine vi finner langs stien. Anonymkode: 870a8...ce8 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 13. juli 2021 #3 Skrevet 13. juli 2021 Tur, lekeplass og strand. Vi skal ingenting, men han storkoser seg så lenge han kan leke med vann, sand og gå på lekeplasser. I Oslo er er en del fontener rundt om som vi tar "badepauser" ved.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #4 Skrevet 13. juli 2021 Biblioteket. Barneavdelingen her har liten lekekrok, tegnesaker, div brettspill, puslespill. Egne bord hvor det er greit å spise medbrakt niste, og stellebord på toalett. Og attpåtil kan en låne og lese bøker gratis Anonymkode: 8ce65...154 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #5 Skrevet 13. juli 2021 Oppdagelsturer. Noe treåringen synes er særlig spennende? Vi dro f.eks ofte til havneområdet for å se på heisekranene i den alderen, da vår var helt fascinert av dem. Kunne se og studere dem i evigheter Eller bare dra til et sted dere ikke har vært før? Park, lekeplass, severdighet i annen bydel/område. Kjøp en is og kos dere. Stolpejakt? 3-åringen vil kanskje synes det er litt som skattejakt? Anonymkode: 8ce65...154 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #6 Skrevet 13. juli 2021 Takk for mange gode tips! 😄 Anonymkode: ad1e1...2d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå