AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 Etter mange år ( flere tiår) så har vi nå kommet dit at forholdet var meget nære på å ta slutt, dette fordi det har vært mye utroskap fra hans side. ( aldri meg) Jeg satte ett ultimatum: Jeg trenger å kunne prøve å forstå hans utroskap og har tenkt det vil være lurt om jeg kan få dette ved å være 100 % ærlig. Da jeg ikke går på kompromiss med meg selv. Han er så redd for å miste meg at han sa han ville gjøre hva som helst for at vi skal finne tilbake til hverandre. Så derfor må jeg bare spørre: Er det noen her som har vært borti noe lignende ? Hvordan har det eventuelt fungert ? Positivt, negativt, oppfyllende ...? Ja, i det hele tatt. Jeg er i utgangspunktet imot åpent forhold, da jeg ikke er en person som ønsker å dele min kjære. Men grunnet så mye som har skjedd over så mange år så føles det faktisk riktig at det er min tur til å utforske og leke litt, og dette med hans fulle viten, så jeg går ikke bak ryggen på noen. Anonymkode: 35a95...457 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #2 Skrevet 13. juli 2021 Blir du lykkeligere da, om han godtar at du har sex med andre? Målet må vel være at du får det bedre. Jeg tror ikke den løsningen hadde hjulpet meg. Men folk er jo forskjellige Anonymkode: 7bcc0...d86 14
Nymerïa Skrevet 13. juli 2021 #3 Skrevet 13. juli 2021 Hvordan kan du stole på at han holder seg til sin del av avtalen - ikke utro? 16
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #4 Skrevet 13. juli 2021 To gale har aldri gjort en rett! Anonymkode: 99b13...957 15
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #5 Skrevet 13. juli 2021 I dette tilfellet tror jeg faktisk to gale kan gjøre en rett. Unn deg noen deilige opplevelser, og så kan du se hva du tenker etterpå. Anonymkode: 469e2...d95 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #6 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Etter mange år ( flere tiår) så har vi nå kommet dit at forholdet var meget nære på å ta slutt, dette fordi det har vært mye utroskap fra hans side. ( aldri meg) Jeg satte ett ultimatum: Jeg trenger å kunne prøve å forstå hans utroskap og har tenkt det vil være lurt om jeg kan få dette ved å være 100 % ærlig. Da jeg ikke går på kompromiss med meg selv. Han er så redd for å miste meg at han sa han ville gjøre hva som helst for at vi skal finne tilbake til hverandre. Så derfor må jeg bare spørre: Er det noen her som har vært borti noe lignende ? Hvordan har det eventuelt fungert ? Positivt, negativt, oppfyllende ...? Ja, i det hele tatt. Jeg er i utgangspunktet imot åpent forhold, da jeg ikke er en person som ønsker å dele min kjære. Men grunnet så mye som har skjedd over så mange år så føles det faktisk riktig at det er min tur til å utforske og leke litt, og dette med hans fulle viten, så jeg går ikke bak ryggen på noen. Anonymkode: 35a95...457 Hæ? Dette virker som straff for meg og absurd. Dette er ikke forståelse. Vil man ha forståelse går man på terapi sammen. Anonymkode: 38e81...65e 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #7 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Etter mange år ( flere tiår) så har vi nå kommet dit at forholdet var meget nære på å ta slutt, dette fordi det har vært mye utroskap fra hans side. ( aldri meg) Jeg satte ett ultimatum: Jeg trenger å kunne prøve å forstå hans utroskap og har tenkt det vil være lurt om jeg kan få dette ved å være 100 % ærlig. Da jeg ikke går på kompromiss med meg selv. Han er så redd for å miste meg at han sa han ville gjøre hva som helst for at vi skal finne tilbake til hverandre. Så derfor må jeg bare spørre: Er det noen her som har vært borti noe lignende ? Hvordan har det eventuelt fungert ? Positivt, negativt, oppfyllende ...? Ja, i det hele tatt. Jeg er i utgangspunktet imot åpent forhold, da jeg ikke er en person som ønsker å dele min kjære. Men grunnet så mye som har skjedd over så mange år så føles det faktisk riktig at det er min tur til å utforske og leke litt, og dette med hans fulle viten, så jeg går ikke bak ryggen på noen. Anonymkode: 35a95...457 Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke bare går fra et så ødelagt forhold når det ikke er noen tillit. Så skal man også begynne å dra ut og kødde med hand hode også. Vil du leke og utforske og det ikke er tillit kan du jo bare gå og finne en ny. Anonymkode: 38e81...65e 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #8 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det noen her som har vært borti noe lignende ? Har ikke utført noe lignende, men var på vei... Leste og lyttet mye til andre - og alt var negativt. Ikke bare negativt, men skikkelig ille. Ville ha utsatt dette til du hadde funnet ti kvinner som har opplevd dette og er lykkelige. Ikke hør med mennene deres(!), hør med kvinnene selv. Og mer generelt; aldri gi slipp på egne verdier for en mann. Anonymkode: a650f...06e 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #9 Skrevet 13. juli 2021 Han har sannsynligvis lovet å være trofast tidligere, uten å holde det? Løfter om endring, uten at det blir fulgt opp, er manipulering. Han har altså manipulert deg tidligere. Og nå tenker du at han har endret seg og vil være trofast? Har hele hans moralske kompass endret seg da, eller er det frykt for å bli oppdaget som skal holde ham på matten? Og hva når det da dukker opp en mulighet der han ser at sjansen for å bli oppdaget er minimal? Anonymkode: 60a2a...9a1 4
Nuith Skrevet 13. juli 2021 #10 Skrevet 13. juli 2021 Det du sier med en sånn deal er sånn ca: "Det gjør meg ingenting at du puler andre eller at du bryter løfter, jeg er rett og slett misunnelig fordi du fikk pule rundt og ikke jeg, så nå vil jeg også gjøre det samme." Det er iallefall ikke en god taktikk for å få ham til å være trofast fremover. 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #11 Skrevet 13. juli 2021 Han er redd for å miste deg, men har vært utro i mange år???? Anonymkode: 102bb...4ae 10
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #12 Skrevet 13. juli 2021 Dette er ikke liv laga. Denne løsningen vil kun ødelegge forholdet mer. Hvorfor gjøre seg til en hore for å redde forholdet? Anonymkode: 64b4e...216 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #13 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dette er ikke liv laga. Denne løsningen vil kun ødelegge forholdet mer. Hvorfor gjøre seg til en hore for å redde forholdet? Anonymkode: 64b4e...216 Kan jeg spørre om du er mann eller kvinne? Jeg er kvinne og har gjennom et helt liv bare møtt menn som er overbegeistret for alt som har med sex å gjøre, som gønner på med forslag og villskap, og som aldri sier «stopp! tenk!» Så kjører forholdet i grøfta, som du sier. Kvinner har ikke godt av det. Som du sikkert forstår så spør jeg pga et halvveis lønnlig håp om at du er en mann Anonymkode: a650f...06e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #14 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan jeg spørre om du er mann eller kvinne? Jeg er kvinne og har gjennom et helt liv bare møtt menn som er overbegeistret for alt som har med sex å gjøre, som gønner på med forslag og villskap, og som aldri sier «stopp! tenk!» Så kjører forholdet i grøfta, som du sier. Kvinner har ikke godt av det. Som du sikkert forstår så spør jeg pga et halvveis lønnlig håp om at du er en mann Anonymkode: a650f...06e Jeg er mann. Mannen din foreslår at du skal ligge rundt, fordi det skal gi han god samvittighet for å ha lagt rundt dersom du synker ned til samme nivå som han, fordi da er du ikke noe bedre enn han. Dette er ikke løsningen, og selge selvrespekten sin slik at du ikke skal være bedre enn mannen din. Dette vil ikke løse ting, kun gjøre forholdet enda mer skakkjørt enn det allerede er. Anonymkode: 64b4e...216 11
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #15 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Dette er ikke liv laga. Denne løsningen vil kun ødelegge forholdet mer. Hvorfor gjøre seg til en hore for å redde forholdet? Anonymkode: 64b4e...216 Man er på ingen måte en hore dersom man med mannens godkjennelse ligger med andre. Man er ikke hore om man ligger med mange, verken som mann eller som kvinne. (At det er et legendarisk dårlig forsøk på løsning er en annen ting) Anonymkode: 60a2a...9a1 6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #16 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er mann. Mannen din foreslår at du skal ligge rundt, fordi det skal gi han god samvittighet for å ha lagt rundt dersom du synker ned til samme nivå som han, fordi da er du ikke noe bedre enn han. Dette er ikke løsningen, og selge selvrespekten sin slik at du ikke skal være bedre enn mannen din. Dette vil ikke løse ting, kun gjøre forholdet enda mer skakkjørt enn det allerede er. Anonymkode: 64b4e...216 Takk for svar - nå ble jeg glad, kan du skjønne Jeg er ikke TS, men jeg har vært gjennom noe lignende. Takk for forklaringen, det gir mening. Er helt enig i konklusjonen din. Anonymkode: a650f...06e 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #17 Skrevet 13. juli 2021 Altså, du har tenkt å gå i din manns fotspor for å finne ut hvorfor han var utro? Dette tror jeg er mer slutten på et forhold enn starten på et "nytt og bedre forhold". Enkelt og greit: 1. Forholdet deres var dårlig, lite sex, han fant nærhet/sex hos andre 2. Han klarer ikke styre seg og lever etter "har du lyst har du lov" (dette vil i så fall ikke forandre seg) 3. Han er ikke forelsket i deg lengre 4. Han gir faen Anonymkode: bf68a...7c0 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #18 Skrevet 13. juli 2021 Dette kunne jeg vert med på. Men siden han har vert mye utro, så hadde jeg ikke stolt på om han holdt seg til avtalen. Ja, for nå er det faktisk din tur! Anonymkode: acd09...60a 3
Khloe P.T Skrevet 13. juli 2021 #19 Skrevet 13. juli 2021 Det første jeg tenker er om du virkelig har lyst på andre menn? For min egen del ville det vært et signal om at forholdet var over. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #20 Skrevet 13. juli 2021 Nei, nei, nei. Du kommer ikke til å føle deg bedre. Faren er at du vil ende opp med å føle deg verre er større. Han er egoist som vil dra deg ned på sitt nivå, her er den tøffe sannheten. Han elsker deg ikke lenger ! Du har to valg 1. Følge planen og ligge med en annen og føle deg skitten og miste litt av selv respekten. Noe du blir enda mer sint over når dere to går fra hverandre. 2. Du kan ha litt rygggrad og forlate dette møkke mennesket og finne en som virkelig elsker deg. Med selvrespekten din. For det vil bli slutt imellom dere uansett. Aldri hør på hva de sier, alltid se på hva de gjør ! Og han her har vist deg hvem han er, så tro på det. Anonymkode: edd5c...ea9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå