AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Del Skrevet 13. juli 2021 Fikk satt opp Kyleena for 11 mnd siden og har mistet sexlysten, blitt tørr i underlivet (mistet utflod og mensen) og blitt tynnere i håret😬 Anonymkode: 38895...8b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #2 Del Skrevet 13. juli 2021 Jeg har samme problem og skal ta den ut snart. Knustktørr, deppa, gigantiske kviser og snart skalla også… jadda. Anonymkode: 4c8f2...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #3 Del Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har samme problem og skal ta den ut snart. Knustktørr, deppa, gigantiske kviser og snart skalla også… jadda. Anonymkode: 4c8f2...341 Jeg hadde Mirena for ti år siden og da hadde jeg ikke disse bivirkningene, til tross for at den har over dobbelt så mye progestagen i seg. Da hadde jeg mye pms og var fryktelig mye sur, spenninger i brystene og endel kvalme og fyllesyk følelse de første ukene etter oppsett. Derfor er det rart at jeg har så mye bivirkninger av Kyleena som kun har 19,5 mg progestagen. Kan jeg spørre hvor gammel du er? Ts Anonymkode: 38895...8b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #4 Del Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg hadde Mirena for ti år siden og da hadde jeg ikke disse bivirkningene, til tross for at den har over dobbelt så mye progestagen i seg. Da hadde jeg mye pms og var fryktelig mye sur, spenninger i brystene og endel kvalme og fyllesyk følelse de første ukene etter oppsett. Derfor er det rart at jeg har så mye bivirkninger av Kyleena som kun har 19,5 mg progestagen. Kan jeg spørre hvor gammel du er? Ts Anonymkode: 38895...8b0 Jeg er 34. Valgte Kyleena på grunn av mindre mengde progestagen, og at det liksom bare skal fungere lokalt. Hørt så mye bra, og jeg tror nok det fungerer for mange, men helt klart ikke for meg. Anonymkode: 4c8f2...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #5 Del Skrevet 13. juli 2021 Ikke tenkt over annet enn at jeg ikke har hatt mensen på 3 år. Digg! Anonymkode: 70070...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #6 Del Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke tenkt over annet enn at jeg ikke har hatt mensen på 3 år. Digg! Anonymkode: 70070...233 Ts her. Jeg mistet mensen på Kyleena, det gjorde jeg ikke med Mirena, da blødde jeg i hytt og pine. Når jeg mistet mensen med kyleena spiralen mistet jeg også utflod, og ble tørr som en ørken, har kun utflod når jeg kjenner jeg har eggløsning og da blir jeg kåt, men resten av måneden er det helt dødt😶 Anonymkode: 38895...8b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #7 Del Skrevet 14. juli 2021 Har alle de samme bivirkningene du nevner +++ og det er Jaydess, den med minst hormoner🙈 Skal til, egen og be om å få tatt den ut i morgen etter 7 måneder. Håper bare legen kan ta den og at jeg slipper månedslang ventetid til gynekolog. Noen som vet om det er enkelt å få tatt den ut hos fastlegen? Og vet dere om bivirkningene garanter forsvinner? Komme håret tilbake? Sexlysten (orgasmen🙈) og kvisene? Osv. Er LIVredd for at jeg ha blitt sånn nå😣 Anonymkode: 594a0...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå