Gå til innhold

Kåt av å være barbeint

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir sykt kåt av å gå uten sokker, være barbeint sammen med andre mennesker som har sokker på seg, eks på besøk til venner, jobb eller offentlig rom, det at andre ser tærne mine tenner meg helt sykt.

Andre som har det slik ?

Anonymkode: 286b3...a28

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fot fetish er vanlig ja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
grease80s skrev (4 minutter siden):

Fot fetish er vanlig ja.

Men er dette fot fettish? Ts blir kåt av at andre ser hans tær, altså tær blotting. Ts skriver ikke noe om at hen blir kåt av andre sine tær, men foretrekker at andre har på sokker mens hen ikke

Anonymkode: 5eb80...b63

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er digg å være barbeint. 

Anonymkode: fec6f...90f

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Blir sykt kåt av å gå uten sokker, være barbeint sammen med andre mennesker som har sokker på seg, eks på besøk til venner, jobb eller offentlig rom, det at andre ser tærne mine tenner meg helt sykt.

Andre som har det slik ?

Anonymkode: 286b3...a28

Jeg har vasket mange kvinners tær, massert og lakkert dem etterpå... jeg blir steinkåt av det, og de likte det jeg gjorde... Mulig det er vaske-omsorgs-fetish?

Jeg legger litt sjæl i massasjen og masserer legger, anklene, blodårene, senene og mellom tærne, deilige dufter av badevann, skrubbing av hæler, så tørkingen og massering med oljer etterpå. Det blir litt ekstra gnuing mellom tærne, litt sånn sakte og sensuelt... Hører jeg at hun svelger og lager golyder er det et sikkert tegn på at hun liker det. Sånn! nå er jeg ferdig og nå er så rene at de kan kysses, bruker jeg å si... så tar jeg stortåa og suger litt lett på den for å gjøre henne trygg. 

Siste jeg vasket, skrubbet, oljemasserte og lakkerte var exsvigermor... hun blir bestandig sprutrød i ansiktet og svelger ofte.

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Jeg har vasket mange kvinners tær, massert og lakkert dem etterpå... jeg blir steinkåt av det, og de likte det jeg gjorde... Mulig det er vaske-omsorgs-fetish?

Jeg legger litt sjæl i massasjen og masserer legger, anklene, blodårene, senene og mellom tærne, deilige dufter av badevann, skrubbing av hæler, så tørkingen og massering med oljer etterpå. Det blir litt ekstra gnuing mellom tærne, litt sånn sakte og sensuelt... Hører jeg at hun svelger og lager golyder er det et sikkert tegn på at hun liker det. Sånn! nå er jeg ferdig og nå er så rene at de kan kysses, bruker jeg å si... så tar jeg stortåa og suger litt lett på den for å gjøre henne trygg. 

Siste jeg vasket, skrubbet, oljemasserte og lakkerte var exsvigermor... hun blir bestandig sprutrød i ansiktet og svelger ofte.

Flinke bamsefar😂

Anonymkode: 625a1...8b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare menn som har fotfetish? Har aldri hørt om at damer har det?

Anonymkode: 4ba36...7e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kvinner har også fotfetish, i alle fall blant lesber. Men dette høres mer ut som noe annet enn fotfetish, for vedkommende tror at de andre med sokker tenner på vedkommendes bare føtter mens de antagelig snarere frastøtes. Må være noe dominansgreier det her. Men det funker bare blant folk med samme fetish. Noe som neppe skjer i samme rom med tilfeldige personer eller venner. 

Da jeg vokste opp var en kompis fot og sokkefetishist. Det merket jeg jo. Plutselig våknet jeg av at han slikket sokkene mine om natta om han overnattet hos meg. Og han ville stadig låne sokker av meg, ha de på under sine, inntil huden, og opplevde stadig at han ville sleike og lukte på sokkene mine eller ta på bena mine. Var jo greit nok. 

Her har vi nok en med en helt normal fetish som ikke får utløp for den. Og går feil frem. Ingen som er sammen med vedkommende i slike sammenhenger er interessert i føttene. 

Anonymkode: 56e7f...9c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (18 timer siden):

Hipp hurra for Bamsefar som er så snill og glad😂😂😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (18 timer siden):

Trodde du tok poengene og logget deg av her. Slutt nå, vær så snilll. Du dummer deg ut med dine innlegg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Flinke bamsefar😂

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hipp hurra for Bamsefar som er så snill og glad😂😂😂

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Trodde du tok poengene og logget deg av her. Slutt nå, vær så snilll. Du dummer deg ut med dine innlegg. 

Noen blir kåte av å gå barbeint, noen blit kåte av å se på barbeinte, noen blir kåt av å gi fotpleie...

Enn du da? blir du kåt av å avspore, trolle og forfølge meg i alle tråder? Legg inn en annonse i "Finn en venn" hvis du føler deg ensom, jeg vil gjerne hjelpe deg🧡

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er nok bare menn ja. Egentlig er det bare en avledning av noe annet de får for lite av, og tenker at de nå er så kåte at de kunne gjerne tatt til takke med et par velstelte kvinneføtter. 

Anonymkode: e195b...2dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (15 timer siden):

Noen blir kåte av å gå barbeint, noen blit kåte av å se på barbeinte, noen blir kåt av å gi fotpleie...

Enn du da? blir du kåt av å avspore, trolle og forfølge meg i alle tråder? Legg inn en annonse i "Finn en venn" hvis du føler deg ensom, jeg vil gjerne hjelpe deg🧡

😘😘

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...