AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Jeg fødte med keisersnitt for 12 uker siden og har siden uke 4 blødd og hatt blodig utflod i varierende grad. Jeg trodde jeg fikk mensen for et par uker siden, men det varte i fire dager og så kom utfloden tilbake. Nå blør jeg som om det skulle være ordinær mens igjen med slim. Er dette vanlig?? Anonymkode: d3368...040
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Blødde du ingenting i de 4 første ukene etter fødsel? Renselsen skjer jo uansett om det er keisersnitt eller ikke. Jeg vet ikke helt hva di lurer på om er vanlig? Det er normalt å få mensen kort tid etter fødsel og det er normalt og ikke få det. Utflod har vel de fleste. Anonymkode: 306d0...246
Okiidokii Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blødde du ingenting i de 4 første ukene etter fødsel? Renselsen skjer jo uansett om det er keisersnitt eller ikke. Jeg vet ikke helt hva di lurer på om er vanlig? Det er normalt å få mensen kort tid etter fødsel og det er normalt og ikke få det. Utflod har vel de fleste. Anonymkode: 306d0...246 Jeg blør hver dag fremdeles og lurer på om det er vanlig.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #4 Skrevet 13. juli 2021 Jeg var en av de som blødde lenge. Blødde hver dag i 6 mnd. Var på en mengde med undersøkelser, men de fant aldri noe galt. Det var ikke vanlig å blø så lenge som meg selvfølgelig, det så de ytterst sjeldent. Men fikk beskjed om at noen blødde langt lengre enn normalen. Anonymkode: b7f4f...cb0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå