AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Har kjent en mann (vi er kolleger) i rundt 5 måneder nå og vi treffes en del på fritiden. Av en eller annen grunn har det blitt en slags friendzone mellom oss da jeg er redd for følelser og intimitet og trakk meg unna da han prøvde å holde hender og hinte til sex. Nå har han sluttet å prøve å nærme seg meg seksuelt. Likevel virker han interessert da han inviterte meg til å treffe foreldrene hans selvom vi ikke er sammen eller har kysset. Han er så søt som vil dette og som fortsatt er interessert selv uten noe annet enn samtaler mellom oss pga mine issues. Betyr dette at han virkelig liker meg og ser for seg en fremtid med meg? Og tror det at jeg treffer foreldrene vil gjøre at jeg blir mer interessert i ham? Eller tenker han vi bare er venner og ønsker at foreldrene også skal treffe meg? Vi har en utrolig kjemi og kan snakke i 10 timer i strekk uten å gå lei. Dette er unikt og jeg har aldri opplevd det før nå. Han er også velutdannet, høy og mørk så han er ikke desperat etter kvinner men kanskje han også opplever det intense mellom oss. Men mine issues ødelegger. Hvordan komme over det at jeg ikke klarer ta initiativ og trekker meg unna? Skal nevnes at jeg er 27 år og fortsatt jomfru da jeg har ventet på den rette og ikke lett lar meg fascinere. Nå når alle mine ønsker for en drømmemann er oppfylt er det likevel noe som holder meg tilbake. Anonymkode: 11a10...b2e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): da jeg er redd for følelser og intimitet AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skal nevnes at jeg er 27 år og fortsatt jomfru da jeg har ventet på den rette og ikke lett lar meg fascinere. Nope, du er jomfru fordi du er redd for intimitet. Du vil ikke komme videre i noen relasjon, før du bryter denne forbannelsen. Jeg sier ikke at du bare skal hoppe på denne fyren og få det unnagjort, men du må slippe noen innpå deg. Anonymkode: 205dd...793 9
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #3 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nope, du er jomfru fordi du er redd for intimitet. Du vil ikke komme videre i noen relasjon, før du bryter denne forbannelsen. Jeg sier ikke at du bare skal hoppe på denne fyren og få det unnagjort, men du må slippe noen innpå deg. Anonymkode: 205dd...793 Hvordan komme ut av det? Tvinge meg til å kysse ham? Og hvorfor vil han ha meg med til foreldrene når jeg ikke har gitt noe av meg selv? Anonymkode: 11a10...b2e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #4 Skrevet 13. juli 2021 Ting skal føles naturlig. Om du ikke er tiltrukket fysisk så er det ikke så mye du kan gjøre noe med det. Kanskje dere passer bare som venner? Anonymkode: 63bb4...da0 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #5 Skrevet 13. juli 2021 Jeg har en mannlig venn som introduserte en jente han knapt hadde kysset, ventet med sex til ekteskapet, og generelt var forsiktig med nærhet. Han hadde elsket et forhold med deg. Men årsaken er nok dessverre at han egentlig ikke liker jenter, men likevel ikke vil stå opp for det offentlig eller mot familien. Jeg har datet en god del år, ikke mangel på erfaringer, og har nå vært gift med verdens snilleste og mest tålmodige mann i 10 år. Faktum er dessverre at 5 måneder uten fysisk intimitet...da er han ikke interessert på den måten. Eller har alvorlige potensproblemer. Eller har noen andre han får dekket det behovet hos. Anonymkode: e5147...46d 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #6 Skrevet 13. juli 2021 Det er ditt valg om du vil bli jomfru eller ikke. Bare ikke ha for høye forventninger for første gang. Det spiller ingen rolle om du ligger med "rett" eller "gal" person. Første gang suger som regel. Btw- er du sikker på at du er ikke asexual? Kan være tilfelle om du ikke har lyst i det hele tatt. Anonymkode: cf6d4...f4b
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #7 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han er også velutdannet, høy og mørk så han er ikke desperat etter kvinner Hvorfor er dette så viktig? Anonymkode: fa5d6...d80
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #8 Skrevet 13. juli 2021 Hva sier han når du spør hvordan han definerer relasjonen deres? På vei mot noe mer? Eller skal foreldrene hans casual møte en venn? Jeg hadde en venn som var sånn, jeg var ikke interessert men likte å være venner. Han hintet ikke mer eller gjorde fremstøt. Etter et år som være venner røpet han i fylla at han var forelsket i meg. Jeg ble sint og lei, og følte at hele vennskapet var en løgn. Vi var ikke venner lenger etter denne episoden. Men det er heller ikke unaturlig at han bruker deg som "beard", alibi, og at han egentlig er interessert i menn. Anonymkode: 18db9...068
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #9 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ting skal føles naturlig. Om du ikke er tiltrukket fysisk så er det ikke så mye du kan gjøre noe med det. Kanskje dere passer bare som venner? Anonymkode: 63bb4...da0 Hvis en person er redd følelser og intimitet, vil det ikke skje at det føles naturlig. Anonymkode: 1a5f1...152 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #10 Skrevet 13. juli 2021 Tenker han har mye respekt for deg, og er redd for å trå over dine grenser. Overse idiotsvaret om forbannelse. Anonymkode: f2440...de3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #11 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Overse idiotsvaret om forbannelse. Det er ts som snakker om sine problemer. Og mannen har faktisk prøvd å eskalere, men trukket seg tilbake, etter at hun slo på kuldemodus. "Forbannelese" var en spissformulering fra min side, men jeg tror dette ligger som en uoverstigelig sperre for henne. De med en normal utvikling, har måttet gjort sin del av prøving og feiling, og alt har ikke føltes helt rett bestandig, men når angsten ligger der, så vil det bli verre med alderen. Hun stortrives med denne mannen, og det hadde neppe vært farlig å gjøre seg litt mer sårbar. Om så selve ridderen kommer i skinnende rustning, neste uke, så vil hun ikke greie å slippe seg løs. Anonymkode: 205dd...793 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #12 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker han har mye respekt for deg, og er redd for å trå over dine grenser. Overse idiotsvaret om forbannelse. Anonymkode: f2440...de3 Seriøst? Mye respekt for meg? Hvorfor det? Anonymkode: 11a10...b2e
exictence Skrevet 14. juli 2021 #13 Skrevet 14. juli 2021 Så hyggelig at han vil at du skal trefe foreldrene. Hvis du vil det, så klart du skal gjøre det. Ikke ta ting så alvorlig, kjenn etter hva du selv vil, og slapp av og ha det godt med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå