Gå til innhold

Merker mensen er på vei….igjen😭

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjenner det i magen. Nå kommer’n 😢 igjen😞 hvordan holde motet oppe? Nå har vi prøvd i 7 mnd. For mange er det nok ikke lenge, men jeg trodde ikke vi skulle bruke så lang tid. Førstemann satt på første forsøk. Kan man ha samme følelsen i magen/murring og være gravid? Det murrer i grunn ikke heller..bare en sånn følelse i magen man får når den er på vei, ubehag liksom. I dag er 28.dag. Jeg har syklus på 28-30 dager. Hvorfor er det så vanskelig å bli gravid? 😣

Anonymkode: 5218f...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjenner følelsen. Vårt første barn satt på første forsøk, nå ble jeg gravid med nr to over TO år etterpå. Men de aller, aller fleste blir jo gravide innen ett år. Dere er mest sannsynlig blant dem. Det er jo fem mnd/prøverunde igjen før dere trenger å tenke på noe utredning. ❤️

Anonymkode: 3c06f...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tungt når man forventer klaff raskt og så går tiden :troest: Trøst deg med at du kan bli gravid og for de aller fleste går det innen ett år. Jeg fikk nr.1 på prevensjon, mens nr. 2, 3 og 4 brukte vi hhv. 13, 14 og 12 pp på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi «sleit» ca ett år med nr to (med en spontanabort inni der)- nr 1 var null problem. Tror igrunn det var tilfeldigheter og uflaks og det er sikkert det som skjer for dere å.. ble grundig utredet (begge to) feilet oss ingenting. Legen (spesialist) sa at slik er det bare i blant . Lege sa også at det var sjeldent at man ikke kunne bli gravid på nytt når man har fått barn før med mindre man nærmer seg 40 etc. Jeg la om kostholdet når jeg ble gravid (av flere grunner) passet på at kroppen hadde all den næring som den trengte, sjekket jernstatus etc (den var lav) usikker på om det hadde noe betydning da men.. skulle jeg godt gjennom det året på nytt skulle jeg ikke stresset og brukt så mye tid på å være lei meg. 

Anonymkode: a1aa7...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...