Maskinfører Skrevet 8. oktober 2022 #21 Del Skrevet 8. oktober 2022 Vi er alle forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #22 Del Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor gammel er han øverste? 46-49? Ja holder seg bedre enn mange andre og har godt med hår, ofte når menn begynner å miste håret at de begynner å se ut som gamle gubber Anonymkode: 2cf1e...03d Enig ! De som har beholdt håret og klarer å unngå kulemage, holder seg best. Anonymkode: 55b93...f38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #23 Del Skrevet 9. oktober 2022 De damene jeg kjenner som holder seg best, er de som har et par ekstra kg slik at ansiktet ikke er fylt av rynker. De har ikke bruk for Botox. Anonymkode: 4a6ac...409 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #24 Del Skrevet 9. oktober 2022 Gener, men også hvor mye du er i sola har også mye å si. Tar du mye sol har du mer rynker. Sola har mye mer å si enn livstil og kosthold ellers. Røyking skal man også holde seg unna. Anonymkode: bff5a...0ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #25 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 8.10.2022 den 2.44): Er han 65? Han ser jo i så fall helt gjennomsnittlig ut for alderen. Tilstedeværelsen i blikket er bra, og kan kanskje bli sett på som ungdommelig i seg selv, men det er mer personbetinget enn aldersbetinget. Anonymkode: c308d...fb7 Synes Dag Hessen ser langt bedre ut enn gjennomsnittet for 65-åringer. Sånt er jo subjektivt, men det at han har beholdt håret, er slank og har litt brunfarge er jo typisk ting folk synes er attraktivt. I tillegg er han greit kledd også. Det drar jo ofte opp helhetsinntrykket. Anonymkode: 2e379...7aa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #26 Del Skrevet 10. oktober 2022 Gener, solkrem, penger. Har lest at mesteparten av tidlig aldring skyldes solen. Min far var gruvearbeider nesten hele livet. Eneste rynker han hadde var smilerynker, til han døde som 77-åring. Var han ute i solen brukte han alltid solkrem. Anonymkode: c4b88...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #27 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 19.30): men også hvor mye du er i sola har også mye å si. Da burde vi Vestlendinger ligge godt an Anonymkode: 55b93...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #28 Del Skrevet 11. oktober 2022 Folk er forskjellige. Hvis man leter blant alle i verden, så finner man mange eksempler på det. Moren min har alltid sett minst ti år yngre ut enn hun er, og gjør det fortsatt i en alder av 80. Jeg og mine søsken har ikke arvet det. Hun er/var naturlig pen, og har aldri holdt på med sminke og hudpleie. Hun fløy på barnebillett på fly da hun var 31(!), sammen med en 15 år eldre slektning. De de kjøpte billett av bare gikk ut fra at det var mor og datter. Hun viser fortsatt honnørbevis på bussen. Anonymkode: ce930...c40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 11. oktober 2022 #29 Del Skrevet 11. oktober 2022 Det er nok mye gener men tror nok at både livsstil og hvordan man har det inne i seg selv har mye å si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #30 Del Skrevet 12. oktober 2022 Har sagt der før det er hovedsakelig sola. Hilsen meg som har sett 10- 12 år yngre ut siden jeg var 26, sett yngre ut enn jeg er siden jeg var 16. I dag er jeg 49, ser ut som rundt 35 sies det. Jeg kan ikke si at jeg var spesielt sunn mht kosthold før jeg var 35+ og har hatt en del mangler mht næringsstoffer, vokst opp på enkel kost. Har røyket 5 år av livet. Har alltid hydrert huden godt liker ikke tørr hud. Aldri kjøpt dyre kremer eller hudprodukter og sminker meg lite, har ikke dusjet daglig hele livet, når jeg var yngre var det mer vanlig to/ tre ganger per uke. Har ikke brukt sterke midler på huden til fjerning av kviser. Sikkert ok gener mht hud, men ingen andre i familien ser så ung ut i forhold til alder, det er bare meg. Jeg har hatt mye stress i livet også, så det er ikke mangel av stress og har aldri vært rik. Største forskjellen mellom meg og de som er like gamle som meg som har mye mer aldringstegn i hud er : De springer ut i sola med en gang det er sol og er mye ute liker seg ute i sola, mens jeg er mer huskatt, liker sol, men ikke så mye, blir lett brent. Får lett vondt i hodet av sola. Det er gjort studier på dette, sola skader huden mest. Sol er sunt og bra for humøret, så jeg anbefaler ikke å gjemme seg for solen men den gir rynker og skader. Anonymkode: bff5a...0ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 12. oktober 2022 #31 Del Skrevet 12. oktober 2022 Og noen holder seg fin selv med daglig inntak på mellom 20-100 sigg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 13. oktober 2022 #32 Del Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har sagt der før det er hovedsakelig sola. Hilsen meg som har sett 10- 12 år yngre ut siden jeg var 26, sett yngre ut enn jeg er siden jeg var 16. I dag er jeg 49, ser ut som rundt 35 sies det. Jeg kan ikke si at jeg var spesielt sunn mht kosthold før jeg var 35+ og har hatt en del mangler mht næringsstoffer, vokst opp på enkel kost. Har røyket 5 år av livet. Har alltid hydrert huden godt liker ikke tørr hud. Aldri kjøpt dyre kremer eller hudprodukter og sminker meg lite, har ikke dusjet daglig hele livet, når jeg var yngre var det mer vanlig to/ tre ganger per uke. Har ikke brukt sterke midler på huden til fjerning av kviser. Sikkert ok gener mht hud, men ingen andre i familien ser så ung ut i forhold til alder, det er bare meg. Jeg har hatt mye stress i livet også, så det er ikke mangel av stress og har aldri vært rik. Største forskjellen mellom meg og de som er like gamle som meg som har mye mer aldringstegn i hud er : De springer ut i sola med en gang det er sol og er mye ute liker seg ute i sola, mens jeg er mer huskatt, liker sol, men ikke så mye, blir lett brent. Får lett vondt i hodet av sola. Det er gjort studier på dette, sola skader huden mest. Sol er sunt og bra for humøret, så jeg anbefaler ikke å gjemme seg for solen men den gir rynker og skader. Anonymkode: bff5a...0ad Man kan stort sett se forskjell på de som har stått mye på ski i sterk sol for eksempel, eller levd på stranden, og de som har blitt eksponert for mindre sol. De fleste spørsmål kan ikke svares med ja eller nei. Bruk solkrem i solen, men ikke sitt hjemme om du ikke ønsker det. Livet blir fort kort og kjedelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #33 Del Skrevet 13. oktober 2022 Leste nylig en artikkel om dette, men finner den dessverre ikke igjen. Men, forklaringen var at vi i utgangspunktet er «utstyrt» med samme utgangspunkt. Men, forskjellige årsaker fører til at vi allikevel eldres i ulikt tempo, at to med samme fødselsdato kan se ut som om det er flere år aldersforskjell mellom dem. Husker ikke alt bortsett fra at det som desidert påvirket utseendet mest var; stress. Mennesker som stresser mye i løpet av livet eldres raskere. Stress påvirker utseendet veldig, man blir tidligere grå i håret, noen mister hår pga. stress, huden blir ofte mer livløs og slapp, kostholdet blir dårligere og man kan slite med søvn. Anonymkode: fb9c4...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 13. oktober 2022 #34 Del Skrevet 13. oktober 2022 Fordi de trener og spiser sunt hele livet🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #35 Del Skrevet 13. oktober 2022 Helene1982 skrev (På 8.10.2022 den 3.45): Jeg forguder ikke sminke, og det er når jeg ikke har sminket meg ( i en alder av 41) at jeg ofte blir spurt om id. Men jeg forguder fakta. Det vi vet om rynker, er at sol og gener betyr noe i forhold til elastiteten i huden din. Lite søvn og dårlig kosthold, kan gjøre at du ser sliten ut på kort sikt, men varige aldringstegn kommer av om du har mye løs hud i ansiktet, og om du har blitt eksponert for mye sol. Jeg vet de fleste er enige om at sol er en versting når det kommer til hud og aldring. Men jeg tenker uamsett det er gener som avgjør når alt kommer til alt. Svigerforeldrene mine blir mørkebrune svært lett. De elsker å få farge og har vært mest mulig ute i solen/på stranden hele livet. De er i slutten av 60 årene og skulle vært noen rosiner nå. Ingen av dem har derimot noe særlig rynker. De har gode gener på hver sin side hvor det generelt er lite rynker. Jeg har også ei venninne som kjøpte sitt eget solarium og var alltid brun. Hun burde også slitt med runker nå, men nærmer seg også 60 år og har lite av det. Så med gode gener har sol mindre å si. Dårlige rynkegener + sol = rosin 🤪 Anonymkode: bf121...705 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #36 Del Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet de fleste er enige om at sol er en versting når det kommer til hud og aldring. Men jeg tenker uamsett det er gener som avgjør når alt kommer til alt. Svigerforeldrene mine blir mørkebrune svært lett. De elsker å få farge og har vært mest mulig ute i solen/på stranden hele livet. De er i slutten av 60 årene og skulle vært noen rosiner nå. Ingen av dem har derimot noe særlig rynker. De har gode gener på hver sin side hvor det generelt er lite rynker. Jeg har også ei venninne som kjøpte sitt eget solarium og var alltid brun. Hun burde også slitt med runker nå, men nærmer seg også 60 år og har lite av det. Så med gode gener har sol mindre å si. Dårlige rynkegener + sol = rosin 🤪 Anonymkode: bf121...705 ‘Slitt med runker’ 😆🤪 Anonymkode: bf121...705 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 13. oktober 2022 #37 Del Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): ‘Slitt med runker’ 😆🤪 Anonymkode: bf121...705 Det er viktig å ha et avslappet fjes når du runker, spesielt om du runker mye, for å ikke få runkerynker 🤫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #38 Del Skrevet 13. oktober 2022 13 hours ago, PanteneProVVV said: Og noen holder seg fin selv med daglig inntak på mellom 20-100 sigg. Ja, han er kjekk. Men han holder seg ikke noe spes godt for en som er rundt 45. Anonymkode: 0061e...c49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #39 Del Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Leste nylig en artikkel om dette, men finner den dessverre ikke igjen. Men, forklaringen var at vi i utgangspunktet er «utstyrt» med samme utgangspunkt. Men, forskjellige årsaker fører til at vi allikevel eldres i ulikt tempo, at to med samme fødselsdato kan se ut som om det er flere år aldersforskjell mellom dem. Husker ikke alt bortsett fra at det som desidert påvirket utseendet mest var; stress. Mennesker som stresser mye i løpet av livet eldres raskere. Stress påvirker utseendet veldig, man blir tidligere grå i håret, noen mister hår pga. stress, huden blir ofte mer livløs og slapp, kostholdet blir dårligere og man kan slite med søvn. Anonymkode: fb9c4...4f7 Det er jo ikke sant. Vi har overhodet ikke samme utgangspunkt, da må det kun gjelde eneggede tvillinger. Noen får ikke grått hår før de er 70, andre får det tidlig i tyveårene. Man har helt forskjellig hud. Man har helt forskjellig utseende. Stress har marginalt med dette å gjøre sånn statistisk. For den enkelte kan jo stress være det utslagsgivende for den personen. Men en enkeltperson har jo ikke det samme utgangspunktet som alle andre, det har ingen (annet enn eneggede). Anonymkode: ce930...c40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #40 Del Skrevet 13. oktober 2022 PanteneProVVV skrev (13 timer siden): Og noen holder seg fin selv med daglig inntak på mellom 20-100 sigg. Du kan synes han er pen eller kjekk eller attraktiv, men «ser ung ut for sin alder»gjør han overhodet ikke. Anonymkode: ce930...c40 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå