AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Er det for tidlig etter et par uker liksom? Jeg har truffet en jeg liker veldig godt. Klok av skade har jeg bare deaktivert tinder, altså skjult meg fra bunken, men ikke slettet appen. Kjipt å begynne helt på nytt igjen om det ikke funker. Han gir inntrykk for at han liker meg også, men jeg er veldig usikker og har ikke sånn veldig god selvtillit sånn sett. Han har jo også fortsatt tinder, vi har matchen liggende selv om vi kommuniserer et annet sted nå. Vi har møttes fire ganger og nå blir det en stund til neste gang. Jeg vet jo ikke om han har gjort som meg og ikke bruker tinder lenger, men så tør jeg ikke spørre i tilfelle jeg er for på og skremmer han vekk. Så, når er det normalt å ha denne samtalen? Vi må jo ikke være kjærester helt enda, men jeg vil jo ikke at han skal treffe noen andre heller. Anonymkode: 9e66e...d1a
Lacy Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Basert på egen erfaring, kan du like gjerne bare spørre. Om han virkelig liker DEG, vil det ikke være et problem å gi et svar ❤️ Jeg ville likt å vite det selv, altså om vi er eksklusive frem til veien videre er avklart ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 Et par uker og fire dates - så ville jeg ventet litt. Hva skal du bruke informasjonen til? Han liker deg verken mer eller mindre. Er det fordi du selv vil sveipe igjen, så gjør du bare det. Ja, greit å vite om han er eksklusive, men om det virker som han liker deg godt, så ville jeg stolt på det og ventet litt. Et par dater mer iallfall. Med mindre du ligger/har tenkt å ligge med han, da ville jeg ha avklart det først Anonymkode: 192eb...9d9 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Et par uker og fire dates - så ville jeg ventet litt. Hva skal du bruke informasjonen til? Han liker deg verken mer eller mindre. Er det fordi du selv vil sveipe igjen, så gjør du bare det. Ja, greit å vite om han er eksklusive, men om det virker som han liker deg godt, så ville jeg stolt på det og ventet litt. Et par dater mer iallfall. Med mindre du ligger/har tenkt å ligge med han, da ville jeg ha avklart det først Anonymkode: 192eb...9d9 Nei, jeg vil ikke sveipe igjen, jeg vil jo ha han. Vi har allerede hatt sex. Hva skal jeg bruke informasjonen til? Vel egentlig er det vel bare for å roe mine egne nerver antagelig. Forhåpentligvis få vite at han liker meg like godt som jeg liker han. Det er en stund til vi får møttes igjen ansikt til ansikt så jeg vil jo ikke at han skal bruke tiden på å sveipe 😊 samtidig som jeg vet det er tidlig og jeg ikke kan si noe på det 🤷🏼♀️ Anonymkode: 9e66e...d1a
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #5 Skrevet 12. juli 2021 Når dere har hatt sex syntes jeg eksklusivitet er en selvfølge. Hvor gamle er dere? Anonymkode: e338b...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #6 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når dere har hatt sex syntes jeg eksklusivitet er en selvfølge. Hvor gamle er dere? Anonymkode: e338b...6f7 Ja, det er jo det jeg håper på da. Det er jo det fra min side i hvert fall. Begge er i slutten av tredveårene, så voksne er vi også. Burde jo ikke være noe problem å spørre, men jeg har vært litt for tidlig ute på sånt før og skremt bort noen tidligere. Anonymkode: 9e66e...d1a
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #7 Skrevet 12. juli 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, jeg vil ikke sveipe igjen, jeg vil jo ha han. Vi har allerede hatt sex. Hva skal jeg bruke informasjonen til? Vel egentlig er det vel bare for å roe mine egne nerver antagelig. Forhåpentligvis få vite at han liker meg like godt som jeg liker han. Det er en stund til vi får møttes igjen ansikt til ansikt så jeg vil jo ikke at han skal bruke tiden på å sveipe 😊 samtidig som jeg vet det er tidlig og jeg ikke kan si noe på det 🤷🏼♀️ Anonymkode: 9e66e...d1a Når dere har ligget sammen, så synes jeg du skal spør. Ville spurt om han fortsatt er aktiv på Tider og dater andre. Anonymkode: 192eb...9d9
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #8 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når dere har ligget sammen, så synes jeg du skal spør. Ville spurt om han fortsatt er aktiv på Tider og dater andre. Anonymkode: 192eb...9d9 Da skal jeg manne meg opp og spørre i løpet av uka før vi drar avgårde på ferie. Dating as! Blir jo like usikker som da man var 16 igjen 🙈 Anonymkode: 9e66e...d1a 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #9 Skrevet 12. juli 2021 4-6 måneder etter min mening. Anonymkode: 0e308...8c4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #10 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 4-6 måneder etter min mening. Anonymkode: 0e308...8c4 Tenker du da det er innafor å gå på dates og ligge med andre også i den tiden? Jeg må som sagt ikke ha avklart at vi er kjærester, for det er for tidlig, men jeg ville vært et vrak om jeg skulle gått i flere måneder og tenkt på at han kanskje skrev med og datet andre. (Eller enda verre, lå med andre.) Anonymkode: 9e66e...d1a 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #11 Skrevet 12. juli 2021 Min kjæreste spurte etter 4 mnd om vi kunne være eksklusive. Jeg sa da at jeg hadde oppfatta det som at vi allerede var det, og hadde vært det fra start. Ja, men de jeg lå med, eller hadde ligget med...sånn etter vi hadde møttes, jeg måtte ikke drive og ligge med andre samtidig som han! Jeg bare, hæ...hva prater du om? Ja. Det var omtrent på den tida han var ærlig om at han hører ganske dårlig. Og han skjønte at han ikke hadde skjønt forskjellen på nye profiler og når folk legger ut nytt profilbilde 😉 Han trodde jeg var ny på datingsida da han møtte meg, enda jeg hadde sagt til ham flere ganger at jeg var medlem 2 mnd før jeg møtte ham. Jeg hadde faktisk ikke en gang prata med noen samtidig som ham. Langt mindre ligget med andre samtidig 😄 Anonymkode: 90dd9...3cb
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #12 Skrevet 12. juli 2021 37 minutter siden, AnonymBruker said: Da skal jeg manne meg opp og spørre i løpet av uka før vi drar avgårde på ferie. Dating as! Blir jo like usikker som da man var 16 igjen 🙈 Anonymkode: 9e66e...d1a Ja, kjenner til det. Liker ikke den usikre fasen dere starten. Bare å spør han. Du hadde ikke tatt det negativt. Må anta han heller ikke gjør det. Anonymkode: 192eb...9d9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå