AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 For hva skal man egentlig snakke om hvis man ikke har noe særlig å fortelle om seg selv. Man kan jo ikke sitte i flere timer å prate om jobben sin eller at man liker å trene. Hva hvis man ikke har andre interesser? De fleste har et sosialt liv, men man utleverer ikke nødvendigvis hvem man har som venner på de første datene. Andre som har tanker om dette? Kanskje det er sånn at de damene som virker kjedelige lykkes sjeldnere enn de som er veldig aktive på fritiden.. Anonymkode: 55503...006 1
visp Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Å sitte noen timer sammen med noen man har kjemi med er noe veldig annerledes enn å sitte den samme tiden med noen man ikke har kjemi med. Nå tenker jeg på venner og alt annet enn dating også. Det trenger liksom ikke å være noen spesielle emner man snakker om når man fungerer sammen; man kan liksågodt sitte og fjase en times tid og ha det moro:) 7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 Har ikke mange hobbyer, syns at for eksempel matlaging er dritkjedelig. Når jeg nevner det til en som elsker å lage mat sier de at det er null problem. Så har merket at så lenge daten er interessert så spiller det ingen rolle Anonymkode: 3b3fa...136 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Skrevet 12. juli 2021 Jeg kan faktisk ikke helt huske alt vi prata om på første date. Neppe alle de spennende interessene våre... Mer tanker om livet, tror jeg. Anonymkode: c1436...4af 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #5 Skrevet 12. juli 2021 Tror at er det en match der når man møtes fysisk eller ikke. Kjemi altså. Da går praten som regel lett, men hvis det ikke er en match så går praten trått. Da blir det ofte kjedelig og anstrengt stemning. Sikkert fint å ha mange interesser, men tror ikke det står og faller på det. Ellers er utseende det viktigste i nettdating, så det spiller ingen rolle for menn hvilke interesser du har. Anonymkode: 70f97...e70 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #6 Skrevet 12. juli 2021 Å snakke altfor lenge om interesser kun den ene har er uansett kjedelig. En kort intro holder - Så da er det ikke så mye tid å slå ihjel på den posten. Om du ikke har noen spesielle hobbyer, så har du kanskje musikk du liker, en film, bok... Du har sikkert også meninger om dagsaktuelle temaer... Verdier... Om det skulle gå helt gæli, så spør om han er på KG 😆 Det er alltid gøy å spørre om. Anonymkode: c9b98...9f1 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #7 Skrevet 13. juli 2021 Hva bruker du tiden din på da? Kun henge med venner? De aller fleste ser litt filmer og serier, hører på musikk, leser bøker, følger med litt på hva som skjer i landet og/eller verden. Det er ikke så vanskelig å finne noe å snakke om. Men hvis dere ikke har noen som helst felles interesser så kan det etter hvert bli tungt selvfølgelig. Men da passer dere jo bare ikke sammen. Anonymkode: 8a229...6b7 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #8 Skrevet 13. juli 2021 Jo da, de lykkes. Det handler mer om hvem man er enn hva man brenner for. Anonymkode: 00784...8b5 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #9 Skrevet 13. juli 2021 Menn må være super interessante, ha kul jobb og mange hobbyer for å lykkes på date. Anonymkode: 77e02...a40
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #10 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Menn må være super interessante, ha kul jobb og mange hobbyer for å lykkes på date. Anonymkode: 77e02...a40 Kjæresten min jobber i PU-bolig, har helsefaglig utdanning, liker film, brettspill og å danse. Jeg liker at han ikke prøver å være kul. Anonymkode: c1436...4af 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #11 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Om det skulle gå helt gæli, så spør om han er på KG 😆 Det er alltid gøy å spørre om. Mann her. Dette har jeg gjort, og vi har hatt mang en fin diskusjon rundt tema herfra, særlig samlivsforumet. Vi er nok litt forskjellige brukere, da hun holder seg unna pga irritasjon over alle idiotene, mens jeg er her mer for underholdningen. Anonymkode: 8dd29...b53 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå