Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag begynner "Tre brødre" med Harald Eia, Bård Tufte Johansen og Atle Antonsen på NRK, 22:30.

Gleder meg! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også. Tror det kommer til å bli bra! Er stor fan av disse guttene! :)

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Jeg og :hoppe:

Harald Eia er best da syns jeg!

Skrevet
Jeg og  :hoppe:

Harald Eia er best da syns jeg!

Ja, enig der :)

Skrevet

Synd jeg ikke får tid til å se det noen gang, men jeg bare MÅ rydde i hårnålene mine...................... :klaske:

Skrevet

Jeg synes Harald Eia er ufyselig. Og nesten hele programmet var jo vinklet inn på han. Men generelt sett så synes jeg det var en STOR skuffelse. Tror jeg lo en gang eller noe.

Skrevet

Jeg synes det var veldig morsomt jeg! Spesielt Lena fra Oslo S, og miljøvernministeren hehe :klappe:

Skrevet

er alltid bra med disse gutta! Men hvorfor er ikke Kristoffer med? lagde liv han da..

Skrevet

Miljøvernministeren var fantastisk :)

Utover det tok det ikke helt av, syns jeg. Selv om mye var morsomt. Satser på at neste program blir bedre.

Skrevet
Synd jeg ikke får tid til å se det noen gang, men jeg bare MÅ rydde i hårnålene mine...................... :klaske:

Må du også? Trodde det var bare jeg som hadde så mye hårnåler. :ler:

Gjest Brunetten_
Skrevet
Miljøvernministeren var fantastisk :)

Utover det tok det ikke helt av, syns jeg. Selv om mye var morsomt. Satser på at neste program blir bedre.

Enig med du, du.

Lo meg skakk av miljøvernministeren, mens det andre....nja. Var ikke SÅ bra nei.

Skrevet

Jeg synes de übergeniale!

Knut Arild Hareide var jo knallbra!

Skrevet

Synes det var bra jeg.

Likte "Norge i Dag" best. Kommer til å følge med videre!

Skrevet

Holdt på å le meg ihjel jeg ;) Lena, Hareide og den sangen de sang på Topp 20 (?) var utrolig morsomt.. :ler::ler:

Skrevet
Jeg synes det var veldig morsomt jeg! Spesielt Lena fra Oslo S, og miljøvernministeren hehe :klappe:

Lo godt. :sjarmor:

Skrevet

Jeg syns de var geniale som alltid, spesielt distriktsnyhetene og Lena fra Døden på Oslo S...

Skrevet

Ble litt skuffet, men mer enn godt nok til at jeg skal se på mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...