AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Del Skrevet 12. juli 2021 Glede? At du er trist? Sint? Gruer deg eller gleder deg? Anonymkode: 42e94...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Del Skrevet 12. juli 2021 F. Eks et spørsmål: hvordan merker du at du er glad på kroppen? Osv. Anonymkode: 42e94...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smascha Skrevet 12. juli 2021 #3 Del Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Glede? At du er trist? Sint? Gruer deg eller gleder deg? Anonymkode: 42e94...c75 Eg merker følelsane mine i musklane, først og fremst. Viss eg er bittelitt stressa så kjenner eg at eg spenner veldig i rumpe- og lårmuskler. Nokre gonger klarer eg ikkje "gje slepp" sjølv eg prøver veldig hardt. Og ved lett depresjon føler eg det som om eg veg 120 kilo. Alt blir tungt. Å reise seg frå ein stol er tungt og krever masse energi, det samme gjer det å løfte ein arm. Merkelege greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Del Skrevet 12. juli 2021 Smascha skrev (9 minutter siden): Eg merker følelsane mine i musklane, først og fremst. Viss eg er bittelitt stressa så kjenner eg at eg spenner veldig i rumpe- og lårmuskler. Nokre gonger klarer eg ikkje "gje slepp" sjølv eg prøver veldig hardt. Og ved lett depresjon føler eg det som om eg veg 120 kilo. Alt blir tungt. Å reise seg frå ein stol er tungt og krever masse energi, det samme gjer det å løfte ein arm. Merkelege greier Hva med glede og sinne? 🙂 Anonymkode: 42e94...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 12. juli 2021 #5 Del Skrevet 12. juli 2021 Oppspilthet, som når jeg bestiller spennende feriereiser, gjør at jeg springer på do 😅 Når jeg er veldig glad er kroppen lett og jeg har masse energi. Når jeg er trist er alt avslått. Jeg vil bare sitte i ro, helst for meg selv. Jeg er sjelden sint, så har ikke merket meg egen reaksjon på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #6 Del Skrevet 12. juli 2021 Vis du mener følelser, som i når jeg har følelser for noen, så opplever jeg det slik: Blir helt varm i kroppen, føler jeg koker, hodet går på høygir, overtenker, er stressa, klarer ikke å slappe av. Anonymkode: e316b...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #7 Del Skrevet 15. juli 2021 Khloe P.T skrev (På 12.7.2021 den 22.45): Når jeg er veldig glad er kroppen lett og jeg har masse energi. Samme her, føler meg veldig lett over brystet. Det er også lettere å puste, og kjeven er ikke spent Anonymkode: e5a30...1c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smascha Skrevet 15. juli 2021 #8 Del Skrevet 15. juli 2021 .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #9 Del Skrevet 15. juli 2021 Når jeg er lei meg blir jeg kvalm. Anonymkode: 7f388...bb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå