Sandsafari Skrevet 12. juli 2021 #1 Del Skrevet 12. juli 2021 https://www.nrk.no/nyheter/frankrike-innforer-en-rekke-tiltak-1.15573591 https://www.reuters.com/world/europe/france-make-covid-19-shot-mandatory-health-workers-bfm-tv-2021-07-12/ kommer vi til å se lignede tilstander her til lands også nå som vi begynner se nye varianter av korona ? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 12. juli 2021 #2 Del Skrevet 12. juli 2021 Sandsafari skrev (38 minutter siden): https://www.nrk.no/nyheter/frankrike-innforer-en-rekke-tiltak-1.15573591 https://www.reuters.com/world/europe/france-make-covid-19-shot-mandatory-health-workers-bfm-tv-2021-07-12/ kommer vi til å se lignede tilstander her til lands også nå som vi begynner se nye varianter av korona ? Da må de gjøre om loven. De har pr nå ikke lov til å si oss uvaksinerte opp. Og tro meg, jeg lar meg ikke tvinges. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
student86 Skrevet 12. juli 2021 #3 Del Skrevet 12. juli 2021 Den nye normalen? Blir matt av dette her. Er en del skepsis til myndighetene fra før av i Frankrike, hvordan reagerer folket på dette? Sitat: "We must go towards vaccination of all French people, it is the only way towards a normal life," Macron said in a televised address to the nation." Normal som i å tvinge, presse, true folk? Må da målet hellige middelet, sier jeg bare. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 12. juli 2021 #4 Del Skrevet 12. juli 2021 Vil tro franskmenn stiller seg opp i protest her. De tar til gatene når de er mot noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 12. juli 2021 #5 Del Skrevet 12. juli 2021 Villfisker skrev (1 minutt siden): Vil tro franskmenn stiller seg opp i protest her. De tar til gatene når de er mot noe. Ja, de er gode på det. Og det trengs nå. Kommer dette hit så sier jeg opp. Jobber i helsevesenet. Har gudselov en annen å god utdanning i bakhånd. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 12. juli 2021 #6 Del Skrevet 12. juli 2021 zemer skrev (2 minutter siden): Ja, de er gode på det. Og det trengs nå. Kommer dette hit så sier jeg opp. Jobber i helsevesenet. Har gudselov en annen å god utdanning i bakhånd. Det hadde jeg ikke gjort, hvis jeg enda jobbet i helsevesenet. De skulle fått gitt meg sparken, så jeg beholdt rettigheter, og de fikk irritere seg over meg lengst mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 12. juli 2021 #7 Del Skrevet 12. juli 2021 Villfisker skrev (Akkurat nå): Det hadde jeg ikke gjort, hvis jeg enda jobbet i helsevesenet. De skulle fått gitt meg sparken, så jeg beholdt rettigheter, og de fikk irritere seg over meg lengst mulig. Huff ja. Er 25% av oss de får ett problem med😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 12. juli 2021 #8 Del Skrevet 12. juli 2021 zemer skrev (1 minutt siden): Huff ja. Er 25% av oss de får ett problem med😅 Hehe. Jeg vet om flere som setter seg på bakbeina i så fall. Heldigvis Tror det vil bli mangel, om mange nok sier opp, så mulig det ikke er så dumt heller. Må nok se an arbeidsplassen og kommunen. Syns forresten nordmenn har noe å lære av franskmenn, når det kommer til å protestere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hellisinhello Skrevet 12. juli 2021 Populært innlegg #9 Del Skrevet 12. juli 2021 Det er så komisk med helsepersonell som ikke vil la seg vaksinere mot covid-19. Altså - hva har dere egentlig fått med dere gjennom utdanning og arbeidserfaring? Hva kan dere om vaksiner og vaksinens historie? PS: Vi er mange millioner som nå er vaksinerte, så om dere er redde for å dø(!!!) av vaksinen - bare slapp av, dere dør i tilfelle ikke alene 🤦♀️ Jeg blir helt matt. Hilsen sykepleier. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 12. juli 2021 #10 Del Skrevet 12. juli 2021 Da får jo de som ikke ønsker vaksine i helsevesenet bare slutte. Greit nok at man ikke skal tvinge alle i befolkningen generelt til å ta, men når man jobber i helsevesenet har man et særskilt ansvar for å gjøre det man kan for å ikke smitte sårbare pasienter, det sier seg egentlig selv. Ønsker man ikke dette, har man ingenting i helsevesenet å gjøre. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 12. juli 2021 #11 Del Skrevet 12. juli 2021 Villfisker skrev (8 minutter siden): Hehe. Jeg vet om flere som setter seg på bakbeina i så fall. Heldigvis Tror det vil bli mangel, om mange nok sier opp, så mulig det ikke er så dumt heller. Må nok se an arbeidsplassen og kommunen. Syns forresten nordmenn har noe å lære av franskmenn, når det kommer til å protestere. Helt enig! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 12. juli 2021 #12 Del Skrevet 12. juli 2021 Hvordan klarer man å jobbe i helsevesenet og likevel være antivaxxer? Det blir som å være prest å elske Richard Dawkins. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean-Jaques Skrevet 12. juli 2021 #13 Del Skrevet 12. juli 2021 Uff, Frankrike 🤦🏻♂️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bing1 Skrevet 12. juli 2021 #14 Del Skrevet 12. juli 2021 zemer skrev (24 minutter siden): Huff ja. Er 25% av oss de får ett problem med😅 Hvor får du det tallet fra? De fleste i helsevesenet er vaksinert. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bremnes.Kari Skrevet 12. juli 2021 #15 Del Skrevet 12. juli 2021 Gleder meg til alle koronavaksinerte skal inn for å få sin halvårlige booster-sprøyte, for resten av sitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 12. juli 2021 #16 Del Skrevet 12. juli 2021 Bing1 skrev (Akkurat nå): Hvor får du det tallet fra? De fleste i helsevesenet er vaksinert. Det tallet har jeg fra min egen avd. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alivamale Skrevet 12. juli 2021 #17 Del Skrevet 12. juli 2021 Bremnes.Kari skrev (2 minutter siden): Gleder meg til alle koronavaksinerte skal inn for å få sin halvårlige booster-sprøyte, for resten av sitt liv. Ja? Jeg tar også influensavaksinen hvert år. Ser ikke problemet. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuba Skrevet 12. juli 2021 #18 Del Skrevet 12. juli 2021 Bremnes.Kari skrev (3 minutter siden): Gleder meg til alle koronavaksinerte skal inn for å få sin halvårlige booster-sprøyte, for resten av sitt liv. Og hva er problemet? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 12. juli 2021 #19 Del Skrevet 12. juli 2021 Tuba skrev (1 minutt siden): Og hva er problemet? Tiden vil vise. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bing1 Skrevet 12. juli 2021 #20 Del Skrevet 12. juli 2021 zemer skrev (3 minutter siden): Det tallet har jeg fra min egen avd. Jaha, men du skjønner vel selv at dette ikke gjelder majoriteten? Synd skepsisen har fått sitt fotfeste hos dere. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg