GrønnNellik68 Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 (endret) Noen som har følt på den? i kveld kjennes det slik ut her. Har kjent det før. Eneste som hjelper er å gå å legge seg å sove. For meg som ikke har noe særlig venner annet enn online .. kjente på nå at om jeg bare hadde noen å prate med akkurat nå. Men ingen svarer når jeg sender en mld eller jeg vet er opptatt på annet hold. Sånn er det bare noen ganger. Prøvde å ringe en eldre venninne men hadde ikke tid til å prate hadde besøk. Greit nok sier hun skal ringe tilbake hver gang men gjør det aldri. Jeg ringer kanskje 2 ganger i halvåret da føler man at man «virkelig betyr noe»😂😂. tenkte ok får prøve meg på en chat da med en ung mann her fra som har prøvd å oppnå kontakt en stund og tenkte gi mannen en sjanse får i hvertfall prate med noen… men herregud noe så intenst. Sa jo jeg ville bare prate men der var det fullt angrep på å få møtes NÅ med en gang for kaffe og « noe mer» .. når de ikke hører hva jeg sier ble det lykke til og full blokk. hvorfor skal det være så vanskelig å finne noen for å bare prate med? Ringte ett par til men de svarte ikke. Måtte få ut litt fustrasjon nå er det best for meg å legge meg og sove å stenge ute resten av denne dagen i morgen blir en mer actionfylt dag. Det er bare enkelte dager jeg kjenner dette så intenst ellers går det greit Flere som har kjent på dette? Har jo vært så mye alene så en blir nesten desperat etter å få prate med noen.. Endret 12. juli 2021 av Bente1234 glemte noe 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Du får svare hun som er introvert og som spør etter likesinnede venner her inne. Jeg sier ikke at du er introvert, men høres ut som du trenger noen i livet ditt som viser litt mer interesse enn venninna du nevnte men ikke fullt så mye interesse som han gutten du snakket med. Derfor ville kanskje en introvert vært noe for deg. Anonymkode: 99709...a04
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 Dette kjenner jeg tidvis på. At ingen har tid til en prat engang. Da kan fort ensomhetsfølelsen bli overveldende. Da hjelper det å sove for å våkne til en ny dag. Der man ikke kjenner så intens på manglende sosial kontakt. En gang hadde jeg et stort nettverk. Ble syk. Mistet mye av nettverket mitt. I dag er jeg tilnærmet frisk, men nettverket mitt er borte. Også mennesker jeg trodde var gode venner. Heldigvis så trives jeg godt i eget selskap, men av og til kommer et sterkt behov for å være sosial enten på telefon eller fysisk. Det er er en vond følelse når valget ditt blir å krype til sengs. Anonymkode: d94c2...aef 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Skrevet 12. juli 2021 Jeg er også mye ensom, og har få å ringe. Men har også sosiale antenner; av og til er grunnen til at man har få at man kanskje er litt»mye». Det er veldig slitsomt å skulle være søppelbøtte, motivator, underholder, hobbypsykolog mm. Når man kanskje er på bunn selv, så kan det bli vel intenst og slitsomt. Jeg er ingen kald og dårlig person, men må sette litt grenser for meg selv. Og da blir det ikke alltid så mye samtaler og kontakt med de mest intense.😞 Anonymkode: cbd85...aab
GrønnNellik68 Skrevet 12. juli 2021 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Dette kjenner jeg tidvis på. At ingen har tid til en prat engang. Da kan fort ensomhetsfølelsen bli overveldende. Da hjelper det å sove for å våkne til en ny dag. Der man ikke kjenner så intens på manglende sosial kontakt. En gang hadde jeg et stort nettverk. Ble syk. Mistet mye av nettverket mitt. I dag er jeg tilnærmet frisk, men nettverket mitt er borte. Også mennesker jeg trodde var gode venner. Heldigvis så trives jeg godt i eget selskap, men av og til kommer et sterkt behov for å være sosial enten på telefon eller fysisk. Det er er en vond følelse når valget ditt blir å krype til sengs. Anonymkode: d94c2...aef Jepp det er sånn her og. Vennene forsvant når jeg trengte dem som mest. Derfor er ikke noe stor vennekrets noe å trakte etter. Er som deg trives godt alene men det er enkelte kvelder det blir så intenst som nå. I morgen er det som regel borte 😀 1
Nowayback Skrevet 12. juli 2021 #6 Skrevet 12. juli 2021 Bente1234 skrev (1 time siden): Noen som har følt på den? i kveld kjennes det slik ut her. Har kjent det før. Eneste som hjelper er å gå å legge seg å sove. For meg som ikke har noe særlig venner annet enn online .. kjente på nå at om jeg bare hadde noen å prate med akkurat nå. Men ingen svarer når jeg sender en mld eller jeg vet er opptatt på annet hold. Sånn er det bare noen ganger. Prøvde å ringe en eldre venninne men hadde ikke tid til å prate hadde besøk. Greit nok sier hun skal ringe tilbake hver gang men gjør det aldri. Jeg ringer kanskje 2 ganger i halvåret da føler man at man «virkelig betyr noe»😂😂. tenkte ok får prøve meg på en chat da med en ung mann her fra som har prøvd å oppnå kontakt en stund og tenkte gi mannen en sjanse får i hvertfall prate med noen… men herregud noe så intenst. Sa jo jeg ville bare prate men der var det fullt angrep på å få møtes NÅ med en gang for kaffe og « noe mer» .. når de ikke hører hva jeg sier ble det lykke til og full blokk. hvorfor skal det være så vanskelig å finne noen for å bare prate med? Ringte ett par til men de svarte ikke. Måtte få ut litt fustrasjon nå er det best for meg å legge meg og sove å stenge ute resten av denne dagen i morgen blir en mer actionfylt dag. Det er bare enkelte dager jeg kjenner dette så intenst ellers går det greit Flere som har kjent på dette? Har jo vært så mye alene så en blir nesten desperat etter å få prate med noen.. Du må bare sende meg en PM om du vil snakke. Elsker å prate med nye mennesker😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå