AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Jeg har vært singel i 5.5 år nå, og har ikke opplevd noe form for kontakt eller intimitet på den tiden. Jeg skjønner at min fremtidige partner er der ute, men det er så vanskelig å stå i det og være tålmodig. Hva gjør dere når de kjipe tankene sniker inn? Jeg blir 31 år til vinter, og dessverre så begynner tiden å renne ut. Anonymkode: d2003...ad0 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Ønsker du deg barn eller bare forhold? Jeg er 36 og skilt og tror det bare blir vanskeligere å finne noen for hvert år som går. Er dame. Hvis jeg var mann er det omvendt sies det. Anonymkode: 7412c...8d8
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 Jeg vet ikke om jeg ønsker barn, men jeg ønsker jo muligheten om jeg ønsker meg barn senere, men det blir jo bare dårligere og dårligere tid etterhvert. Er kvinne, så man har jo ikke like god tid som du sier. Anonymkode: d2003...ad0
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): og dessverre så begynner tiden å renne ut. Skal du dø? Å gå så lenge uten i det minste litt intimitet, må være noe du har bestemt deg for, eller har en sperre for. Kontakt oppstår ikke fra ingenting. Du må enten sørge for å eksponere deg for dem som kan tenkes å ta kontakt, eller så må du bli kontaktsøkende selv. Vet ikke hva du tenker om det? Anonymkode: f3057...12c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå