Gå til innhold

BILSTOL - hjelp - hva barnesete er bra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd de fleste. 
tingen er at selene på alle barnesetene er helt fucked rett og slett. 😅
Nå har jeg cybex sirona S i size - verdens beste sete men eldste er vokst ut av det så og si, men det er så bra at han fortsatt sitter i det. 

alle selene er så merkelig, de strammer ikke skikkelig uansett hvor mye jeg fikser på alt. Bare selene er så merkelig på de fleste bilstoler. Over lårene og at de ikke strammer ordentlig selvom høyden er korrekt og selene stikker ut fra skuldrene korrekt. Utenom cybex og axkid, der har jeg vært fornøyd. 

Har prøvd flere forskjellige opp igjennom 

Britax max way 

besafe 

Britax two way 

Og resten husker jeg ikke nå😂

axkid minikid( fornøyd men for liten bil? Har hyundai ioniq ) evt tips til den smaleste axkid på markedet.

kjøpte besafe izi flex, fremovervendt men han tuller med selen så han kan ikke sitte i det. 
Han er snart 4.

Anonymkode: 8d4fa...bd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får helt noia... hva barnesete....

Hvilket barnesete er bra

"måttebare"

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Palma skrev (9 minutter siden):

Får helt noia... hva barnesete....

Hvilket barnesete er bra

"måttebare"

Herregud😂😂😂 hvilket da… 😂

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med at selene er fucked? Er nødt til å sitte bakovervendt, anbefaler Max way plus, med mindre du vil bruke 7000,- på Axkid one (det er beste setet!) 

Anonymkode: c9af5...224

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva mener du med at selene er fucked? Er nødt til å sitte bakovervendt, anbefaler Max way plus, med mindre du vil bruke 7000,- på Axkid one (det er beste setet!) 

De sitter dårlig over lårene ( plasseringen ) ofte er den klikken dårlig, den 3 punkten der du fester. Når man strammer selene så blir de ikke stramme nok, men uten unge i sete så strammer selene seg fint. Har hatt 2 vanlige Max way og begge var dårlig, så er litt redd for at den nyeste modellen skal være like dårlig.

ja det blir litt for dyrt 😅 mulig jeg bare har vært Max uheldig med kjøpene, men det er min erfaring 🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

De sitter dårlig over lårene ( plasseringen ) ofte er den klikken dårlig, den 3 punkten der du fester. Når man strammer selene så blir de ikke stramme nok, men uten unge i sete så strammer selene seg fint. Har hatt 2 vanlige Max way og begge var dårlig, så er litt redd for at den nyeste modellen skal være like dårlig.

ja det blir litt for dyrt 😅 mulig jeg bare har vært Max uheldig med kjøpene, men det er min erfaring 🙈

Meld deg inn i bilstol gruppen på Facebook (heter "bilstoler"). Der vil du kunne få masse råd og tips 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...