Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #1 Skrevet 15. september 2005 Hvordan får dere til å få orgasme? Jeg blir gaaaal snart, får det ikke til. Trenger råd,tips,hva typen kan gjøre på meg o.l Hva jeg kan gjøre selv. DETALJER!!! Hjelp meg...
Gjest *kosejoker* Skrevet 15. september 2005 #2 Skrevet 15. september 2005 Det er veldig individuelt, saa det er ikke saa lett aa svare egentlig.. Men har du proevd forskjellige ting da?
^me^ Skrevet 15. september 2005 #3 Skrevet 15. september 2005 får du orgasme alene? kjenner du ikke kroppen selv, kan du ikke forvente at typen din skal...
Venus_venus Skrevet 16. september 2005 #4 Skrevet 16. september 2005 Hvordan får dere til å få orgasme? Jeg blir gaaaal snart, får det ikke til. Trenger råd,tips,hva typen kan gjøre på meg o.l Hva jeg kan gjøre selv. DETALJER!!! Hjelp meg... ← ' Om du ønsker tips og råd, må du selv fortelle hva du har forsøkt, i detaljer. Ellers kan det jo bli mange forklaringer og tips til noe du allerede har forsøkt...
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2005 #5 Skrevet 16. september 2005 Finn deg en mann som kan å bruke den riktig! Hvis han ikke kan å bruke den riktig, så spiller det jo ingen rolle uansett hvor mye du prøver selv.
Gjest spinnvil| i i Skrevet 16. september 2005 #6 Skrevet 16. september 2005 Får du orgasme alene, eller har du fått det sammen med andre før? Jeg har aldri fått orgasme sammen med noen, litt irriterenes noen ganger. Men det får være. Liker sex likevel jeg, nymfoman om jeg har en fast partner. Orgasmen fikser jeg på egenhånd..
-Fisken- Skrevet 16. september 2005 #7 Skrevet 16. september 2005 Får du orgasme alene, eller har du fått det sammen med andre før? Jeg har aldri fått orgasme sammen med noen, litt irriterenes noen ganger. Men det får være. Liker sex likevel jeg, nymfoman om jeg har en fast partner. Orgasmen fikser jeg på egenhånd.. ← Samme her.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2005 #8 Skrevet 16. september 2005 v å kjærtegne klitoris.. helt ytterst på tuppen av kjønnsleppa der.. er en liten 'tapp'.. Ved å kjærtegne den, fort men rytmisk.. Tar helt av det
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #9 Skrevet 13. oktober 2005 Natural sensation er en krem som kan være til hjelp for de som sliter med å få orgasme. Ingen kvinner er like på dette feltet, mens noen har lett for å få er det andre som kanskje ikke har erfart det en eneste gang uansett hva de selv eller partner gjør med saken. Et tips kan være å bruke fantasien...Å fantasere mens du blir stimulert er et lite triks som hjelper for mange, da det er et faktum at orgasme for kvinner avhenger en del av hva som skjer oppi hodet. Det er ikke nok å gjøre alt riktig om kvinnen ligger der og bekymrer seg for at han blir lei av å holde på eller andre ting...slappe av, nyte og være tilstede i det som skjer er kunsten, og noen fantasier underveis kan som sagt hjelpe med å få deg over kneika
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #10 Skrevet 13. oktober 2005 jeg tror ikke jeg har klitoris... har selfølgelig prøvd å onanere selv men finner ingen form for nytelse av det...
Gjest Gjest_may_* Skrevet 16. oktober 2005 #11 Skrevet 16. oktober 2005 Skjønner problemet godt! Kjøp deg en vibrator,det åpner en ny verden!! Da lærer du opp kroppen din uten å slite så mye selv. Når du kjenner deg selv litt bedre så er det lettere å lære opp typen:)
Gjest gjesten Skrevet 16. oktober 2005 #12 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg hadde samme problemet før. Fikk ny kjæreste i mai og nå får jeg stort sett orgasme hver gang Vet ikke hva han gjør som er så spesielt, men vår favoritt da er at jeg sitter øverst og vi sammkjører slik at han bunder meg liksom (vanskelig å forklare) Sitter liksom litt lenger opp enn man vanligvis gjør hvis man rir..., da får jeg frysninger på ryggen, samtidig som han stimulerer klitoris og napper i brystvorten. Da er orgasmen der FORT. Jeg skjønner deres frustrasjon siden jeg hadde det samme problemet lenge, men prøv å noennye stillinger og ikke stress med å kom, det gjør det også vanskelig med å komme. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #13 Skrevet 19. oktober 2005 jeg tror ikke jeg har klitoris... har selfølgelig prøvd å onanere selv men finner ingen form for nytelse av det... ← En viktig detalj: du må være kåt først! Det gir ingen nytelse verken at man fingrer med seg selv, eller at andre fingrer eller gjør andre ting med èn, hvis man ikke er kåt i utgangspunktet. Du vet, den brennende lystfølelsen som får det til å dunke i underlivet og sprer seg som sitrende varme i hele kroppen. Kort sagt gjør du det enda vanskeligere for deg selv ved å fokusere på orgasmen fremfor lysten. Ta det heller litt med ro og ikke stress deg selv på det med orgasme, da sperrer du bare for lystfølelsen og da skjer det jo ingenting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå