AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Har brukt maskinen 7 ganger med 7 dagers mellomrom som produsenten anbefaler. MEN... bruker alltid på mandager og har ikke planlagt rundt ferien. Så har to alternativer, bruke igjen på torsdag rett før jeg reiser for så å bruke igjen når jeg kommer hjem, borte 10-11 dager. Eller hoppe over en gang, la det gå 2 uker imellom? Merker god effekt etter disse 7 gangene den er brukt, så vil ikke ødelegge det. Bruker den helt uten noen problemer, men er det skadelig på noe vis å gjøre det med bare 3 dagers mellomrom? Har ikke mulighet til å ta den med på turen, type sykkel og telttur..... Anonymkode: 9b8be...d20
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Ja, du kan få hudskader av det. Derav vente minst 7 dager Og man skal helst droppe det på sommeren på steder som får soleksponering. Anonymkode: 86f87...351
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, du kan få hudskader av det. Derav vente minst 7 dager Og man skal helst droppe det på sommeren på steder som får soleksponering. Anonymkode: 86f87...351 Så du tenker at det er bedre at det går 14 dager imellom? Bruker den foreløpig kun under armene og i bikinilinjen av den grunn du nevner, tenker legger og armer fra høst/vinter av. Så blir ikke eksponert for sol. Anonymkode: 9b8be...d20 1
N-trønderpia Skrevet 13. juli 2021 #4 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva heter maskinen du bruker? Har lyst til å kjøpe meg en men er usikker på hvilken type.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #5 Skrevet 13. juli 2021 N-trønderpia skrev (3 timer siden): Hva heter maskinen du bruker? Har lyst til å kjøpe meg en men er usikker på hvilken type. Braun Silk Expert pro 5. Veldig fornøyd så langt! Men jeg har blek hud og mørke hår, er visst sånne som meg den virker best på. Den tar visst lysere hår dårligere, tror det gjelder alle slike maskiner. Har bare brukt 7 ganger, og vanligvis må jeg barbere under armene minst annenhver dag, nå barberer jeg kun den dagen jeg skal bruke maskinen! Var slik allerede etter ca 4 ganger! Anonymkode: 9b8be...d20
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #6 Skrevet 13. juli 2021 Da venter du til du kommer hjem, det skader huden å bruke den for hyppig. Anonymkode: 311ca...ce3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #7 Skrevet 16. juli 2021 TS, det går nok helt fint! IPL er ikke så kraftig. Anonymkode: 5334c...09f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå