AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Hvordan orker dere det da? Har prøvd siden jeg ellers pleier å bruke litt sminke,men det renner bare og jeg føler meg veldig klissete i ansiktet. Hva bruker dere? Anonymkode: 3b98d...52e 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Jeg sminker meg, men bruker ikke foundation hverken når det er varmt eller ellers. Bruker øyesminke - eyeprimer, skygge, eyeliner, kajal og mascara. Det går bra selv om det er varmt. Anonymkode: bc177...6c6 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 Bruker sminke som vanlig, men sliter ikke med å svette mye. Eller egentlig veldig lite i ansiktet, på det varmeste blir jeg kanskje litt smått dewy i tsonen. Om du vil ha noe kan du jo ta farget dagkrem og settingpudder?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Skrevet 12. juli 2021 Bruker ikke foundation når det er over 25 grader, da liker jeg å være uten siden jeg smører meg ofte med solkrem. Men hender jeg bruker øyenbrynspen og mascara. Har vannfast mascara siden det er det jeg tåler. Anonymkode: 06c68...063
Gjest TheCatLady Skrevet 12. juli 2021 #5 Skrevet 12. juli 2021 Jeg kan ikke sminke meg noe særlig når det er veldig varmt. Har ganske fet hud og foundation ser helt jævlig ut. Ingenting hjelper da, men mascara, øyenbryn spenn og noe på leppene fungerer. Så jeg går for mindre sminke om jeg skal sminke meg, men pleier ofte å droppe det. Spørs litt hva jeg skal.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #6 Skrevet 12. juli 2021 Blir ikke klissete i ansiktet, så det går helt fint. Bruker consealer, pitte litt flytende foundation, solpudder, mascara, eyeliner, ja det meste. Kanskje det kan hjelpe med pudder over? Anonymkode: 0fa6e...9d4
Nnilm Skrevet 12. juli 2021 #7 Skrevet 12. juli 2021 (endret) Bruker pudder og setting spray, blir jeg veldig blank så har jeg alltid sånn matting blotting papir i veska. Bruker eyeliner og maskara også. Endret 12. juli 2021 av Nnilm
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #8 Skrevet 16. juli 2021 Jeg bruker solkrem med litt farge i ansiktet. Føler meg litt freshere med det enn uten noen ting. Anonymkode: 7dcb8...ec6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #9 Skrevet 16. juli 2021 Bruker en concealer med ganske matt finish under øynene og evt hvis jeg er rød ved nesevingene, matter hele ansiktet (og særlig oppå øyelokkene) med et gjennomsiktig/translucent pudder fra bare minerals, så solpudder for å få en jevnere farge i ansiktet, bruker mørk øyenskygge til å legge en tynn liner, og litt maskara på vippene. Nøkkelordet her er pudder og matt, også sørger jeg for å legge tynne lag med concealer og blender overgangene godt så det ikke blir for tydelig at jeg bare har sminket meg rundt øynene/nesen. Dersom det blir veldig varmt og svett så er mengden hudsminke såpass liten at jeg ikke opplever at noe renner av men mascara kan noen ganger smitte av på toppen av øyelokkene hvis jeg har glemt å pudre, det viktigste for meg er uansett å få minimert de blå ringene jeg har under øynene og jeg blir heldigvis ikke veldig svett i øyepartiet. Anonymkode: 85761...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå