Belima Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Noen som må bruke gummihansker til rengjøring, oppvask mm som har funnet noen gode ikke så tynne gummihansker. Har brukt Marigold sine i mange år, men nå får jeg ikke tak i de lenger her jeg bor. I matbutikkene finner jeg bare veldig tynne hansker. Har også fått et par grønne fra FSC som var kjempegode, men får heller ikke de her jeg bor. (Blir for dyrt å bestille på nettet) Noen som har forslag?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #2 Skrevet 13. juli 2021 Belima skrev (12 timer siden): Noen som må bruke gummihansker til rengjøring, oppvask mm som har funnet noen gode ikke så tynne gummihansker. Har brukt Marigold sine i mange år, men nå får jeg ikke tak i de lenger her jeg bor. I matbutikkene finner jeg bare veldig tynne hansker. Har også fått et par grønne fra FSC som var kjempegode, men får heller ikke de her jeg bor. (Blir for dyrt å bestille på nettet) Noen som har forslag? kjøpte noen hvite med for på Rema veldig gode Anonymkode: d3f91...602
Belima Skrevet 13. juli 2021 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): kjøpte noen hvite med for på Rema veldig gode Anonymkode: d3f91...602 Takk for svar. Skal sjekke omgående i dag. HA en fin dag.
Minya Skrevet 13. juli 2021 #4 Skrevet 13. juli 2021 Jeg kjøper de blå på apoteket, de er veldig behagelige. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #5 Skrevet 13. juli 2021 Har kjøpt sånne på Montér. Anonymkode: bffd8...419 1
Belima Skrevet 14. juli 2021 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2021 Takk begge to. Skal få kjøpt i morgen på apoteket. Er så langt til Montèr fra her jeg bor, men sjekket på nettet at de har her jeg bor også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå