AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Jeg har oppdaget i flere uker at lukket til boksen med kode og reservenøkkelen i av og til er oppe og ikke nede som vanlig. Hver gang jeg ser den er oppe så tar jeg den ned. Dette plager meg jeg har nå begynt å tenke om noen skal drive innbrudd her i leiligheten. Jeg bor i en kjellerleilighet i et stort dyrt hus. Bor utenfor by. Hva skal jeg gjøre? Sliter med angst og psykiske lidelser også. Begynner å bli redd. Anonymkode: d427c...a6a
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har oppdaget i flere uker at lukket til boksen med kode og reservenøkkelen i av og til er oppe og ikke nede som vanlig. Hver gang jeg ser den er oppe så tar jeg den ned. Dette plager meg jeg har nå begynt å tenke om noen skal drive innbrudd her i leiligheten. Jeg bor i en kjellerleilighet i et stort dyrt hus. Bor utenfor by. Hva skal jeg gjøre? Sliter med angst og psykiske lidelser også. Begynner å bli redd. Anonymkode: d427c...a6a Boksen er rett ved siden av ytterdøren min Anonymkode: d427c...a6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå