Gjest Melk Skrevet 15. september 2005 #1 Skrevet 15. september 2005 Er det noen som vet om det finnes noen brannforskrifter vedrørende blokkleiligheter på nett? Lurer på noe om noen dører som ikke kan åpnes uten nøkkel og som ikke har vindu, om dette er lov.
sixx Skrevet 15. september 2005 #2 Skrevet 15. september 2005 Her skal forskriftene ligge. Jeg har ikke tid til å lete dem frem for deg. Finner du ikke frem vil jeg anbefale deg å kontakte dem pr. tlf....de er hyggelige og hjelpsomme der.
Gjest Melk Skrevet 15. september 2005 #3 Skrevet 15. september 2005 Takk, det var et godt skritt på vei.
sixx Skrevet 15. september 2005 #4 Skrevet 15. september 2005 Uff...nå fikk jeg dårlig samvittighet allikevel. Her er du litt næmere.
Gjest Melk Skrevet 15. september 2005 #5 Skrevet 15. september 2005 Takk igjen. Hva med Forskrift om brannforebyggende tiltak og tilsyn?
sixx Skrevet 15. september 2005 #6 Skrevet 15. september 2005 Hva med Forskrift om brannforebyggende tiltak og tilsyn? ← Litt usikker på hva du mener. :klø: Spør du om en forskrift som heter "Forskrift om brannforebyggende tiltak og tilsyn"? (Kommer innom igjen...må ut å ha dytt rundt vinduene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå