AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Del Skrevet 12. juli 2021 Hei! Sluttet på p-piller for et pr måneder siden, og ikke hatt mensen enda. Graviditetstesten har vært negative. I dag tidlig viste El-testen en svak strek, men har lest at den må være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Testet igjen rundt 13, og da var streken betydelig sterkere. Nå, kl 18 (testet for moro skyld), har streken blitt mer utydelig igjen. Under ligger et bilde av testen jeg tok ved 13-tiden. Kan jeg virkelig ha hatt eggløsning allerede, eller er den ikke positiv? Og i så fall har jo LH-toppen vært veldig kort. Vet det er veldig mange tråder om dette, så setter pris på hvis noen tar seg tid til å lese dette ☺️ Anonymkode: d1894...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 12. juli 2021 #2 Del Skrevet 12. juli 2021 Jeg synes det ser ut som testen du har postet kan være positiv, iallfall veldig nærme! Lh-nivåene fluktuerer gjennom syklusen, så det kan variere, samtidig varierer det hvor lang lh-topp noen har. Det kan være du er en av de med kort lh-topp. Uansett, el-tester indikerer når kroppen kan gjøre seg klar til eggløsning, men bekrefter aldri at el faktisk skjer, det får du kun gjort dersom du måler basaltemperaturen i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 12. juli 2021 #3 Del Skrevet 12. juli 2021 Tror den er positiv og tipper på el i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå