AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 8 uker siden fødsel her og kroppen kjennes fremdeles ganske sliten. Vondt i korsrygg, føler meg tung etter en lang dag og tung i beina etter en hel natt med søvn. Lysken er litt vond og symfysebeinet er vondt hvis jeg har sex. flere som hadde det slik? Er det bare og ta tiden til hjelp? Hjelper feks bevegelse og turer for å bygge opp igjen styrke? Anonymkode: d35f9...181
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Er fortsatt slik 4mnd etter fødsel😬 Vet ikke helt hva det er. Om musklene bare må trenes opp, om jeg mangler noen næringsstoffer, om det er hormonelt pga. amming... Føler meg i alle fall svak og stiv. Stivner helt etter natta eller om jeg sitter en stund, musklene kjennes svake ut etter å ga gått opp en trapp, men samtidig kan jeg uten problemer trille tur i 2 timer🤷♀️ Anonymkode: 95c98...a81
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er fortsatt slik 4mnd etter fødsel😬 Vet ikke helt hva det er. Om musklene bare må trenes opp, om jeg mangler noen næringsstoffer, om det er hormonelt pga. amming... Føler meg i alle fall svak og stiv. Stivner helt etter natta eller om jeg sitter en stund, musklene kjennes svake ut etter å ga gått opp en trapp, men samtidig kan jeg uten problemer trille tur i 2 timer🤷♀️ Anonymkode: 95c98...a81 Jo, også kjempeproblem med korsryggen. Så du er ikke alene! Håper det gir seg før for deg enn det har gjort her Anonymkode: 95c98...a81
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Skrevet 12. juli 2021 Fortsatt. Baby er 3mnd. Men jeg var ikke i veldig bra form før graviditeten heller. Alltid vært periodetrener. Har dårlig kondis nå. Får gjort noen øvelser for ryggen, har vært på treningssenter 2 ganger etter fødsel. Jeg er 38år. Anonymkode: d4055...3fd
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #5 Skrevet 12. juli 2021 Derevsom har svart til nå, har dere tatt blodprøver nylig? Jeg følte meg crap en god stund etter fødselen, så gikk til legen og det ble tatt blodprøver. Jeg hadde veldig lavt jernnivå i tillegg til noen andre mangler (tror det var magnesium og noe til jeg har glemt). Det var uventet da blodprøver tatt i svangerskapet var fine. Så det er et tips ihvertfall Anonymkode: aef55...8b0 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #6 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Derevsom har svart til nå, har dere tatt blodprøver nylig? Jeg følte meg crap en god stund etter fødselen, så gikk til legen og det ble tatt blodprøver. Jeg hadde veldig lavt jernnivå i tillegg til noen andre mangler (tror det var magnesium og noe til jeg har glemt). Det var uventet da blodprøver tatt i svangerskapet var fine. Så det er et tips ihvertfall Anonymkode: aef55...8b0 Lurt! Det skal jeg gjøre 😊 Anonymkode: 95c98...a81
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #7 Skrevet 12. juli 2021 Jeg hadde hastekeisersnitt, men så fort plagene/vondtene etter det hadde gitt seg, var kroppen helt fin igjen. Det skal vel også nevnes at jeg ikke hadde noen problemer med rygg, bekken osv i graviditeten. Fikk allikevel problemer med korsryggen etter noen måneder, men det gikk over etter noen uker. Anonymkode: b96dd...1ee
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #8 Skrevet 12. juli 2021 Jeg har født fire barn. Med nr. 1 følte jeg meg helt frisk og fin en time etter fødsel. Med nr. 2 tok det en dag. Med nr. 3 og 4, samme som den første fødselen. Dette er svært individuelt, og jeg tenker det er lite hensiktsmessig å sammenligne seg med andre. Anonymkode: 27828...79f
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #9 Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har født fire barn. Med nr. 1 følte jeg meg helt frisk og fin en time etter fødsel. Med nr. 2 tok det en dag. Med nr. 3 og 4, samme som den første fødselen. Dette er svært individuelt, og jeg tenker det er lite hensiktsmessig å sammenligne seg med andre. Anonymkode: 27828...79f Nei, men det kan være godt for mange å se at de ikke er de eneste som sliter en stund etter fødsel. Anonymkode: fafe5...92a 4
GulSitron Skrevet 12. juli 2021 #10 Skrevet 12. juli 2021 Jeg var sliten i flere uker, men jeg hadde lave jernlagere før jeg fødte (lå egt i grenseland). Kroppen nedentil føltes som seg selv etter to uker ca.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #11 Skrevet 13. juli 2021 4 mnd og enda ikke helt bra, men MYE bedre. Klarte så vidt å reise meg opp fra gulvet før. Det var så ille at jeg vegret meg fra å sette meg ned da det både var vondt, tungt og tidkrevende å komme seg opp. Det har nylig forsvunnet helt! Hadde lave jernlagere, så tror kanskje det er sammenhengen. Våkner fremdeles med stive hender. Men satser på at det også forsvinner når jeg slutter å amme. Anonymkode: 59493...869 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå